آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر اعلام كرد : بيش از ده هزار اصله درخت از درختان باقرشهر پلاك كوبي شدند .

در راستاي حفظ و گسترش فضاي سبز به ويژه درختان معابر و ميادين و بوستانهاي شهر ، كه به نوعي از نمادهاي پايدار فضاي سبز شهري هستند ، نسبت به شناسنامه دار كردن درختان شهر اقدام شده است .
به گزارش راگانیوز به نقل ازروابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي باقرشهر ، جمشيد سعادتمند شهرداري باقرشهر هدف ا اجراي اين طرح را پيشگيري از قطع بي رويه درختان و تهيه آمار دقيق از درختان سطح شهر اعلام كرد و افزود : با اجراي اين طرح تشخيص به موقع بيماريها و آفات درختان امكان پذير مي گردد .
 شهردار باقرشهر بهترين راه مقابله و كاهش سطح آلودگي ها را رسيدگي و مراقبت از درختان و كاشت و واكاري فضاهايي كه بر اثر عمليات ساختماني و عمراني و همچنين ساخت و ساز هاي شهري درختان آنها از بين رفته است دانست و از اهتمام حوزه فضاي سبز شهرداري در حفظ و گسترش فضاي سبز و ارتقاء سرانه شهري قدرداني نمود .
مهندس بهنام جباري مسئول فضاي سبز شهرداري نيز در اين زمينه افزود : با عنايت به نقش موثر درختان در بهبود و تلطيف هواي شهر و تامين اكسيژن لازم براي شهروندان ، حفظ و توسعه فضاي سبز و درختان در دستور كار قرارگرفته است .
وي همكاري شهروندان در نگهداري از فضاي سبز را از جمله مهمترين راههاي حفظ درختان دانست و پلاك كوبي درختان را در همين راستا ارزيابي كرد .
وي ادامه داد : اين شهرداري در راستاي حفظ و نگهداري درختان اقدام به شناسائي ، پلاك كوبي و طراحي شناسنامه درختان موجود در بوستانها و خيابانهاي شهر نموده است و تاكنون تعداد بيش از ده هزار اصله درخت طي دو مرحله پلاك كوبي شده اند .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.