آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر به دیدار امام جمعه بخش کهریزک رفت

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح امروز ، شهردار باقرشهر با امام جمعه بخش کهریزک دیدار کرد .

در این دیدار علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر گفت : آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر تا کنون در امور مختلف مجموعه شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر را یاری نموده اند و ما بسیار از رهنمودهایشان استفاده کرده ایم لذا جا دارد امروز از شما امام جمعه بزرگوار که حق زیادی بر گردن ما و مردم فهیم باقرشهر دارید قدردانی نماییم.

امام جمعه بخش کهریزک در این دیدار اظهار داشت : رسیدگی به امور مردم باید همواره در اولویت کار شهرداری باشد چرا که رضایت خداوند در رضایت مردم است .

وی در ادامه با اشاره به تکمیل ساخت مصلی بزرگ باقرشهر گفت : مجموعه شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر باید توجه ای ویژه به ساخت و تکمیل مصلی بزرگ این شهر داشته باشند چرا که مصلی قطب دینی و فرهنگی شهر محسوب می شود که کارکردهای بسیاری علاوه بر اقامه نماز جمعه می تواند برای مردم داشته باشد .

شهردار باقرشهر در پایان ضمن تبریک سال نو برای امام جمعه بخش کهریزک آرزوی سلامت و موفقیت نمود و با اهدا لوح از وی قدردانی کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.