آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر تاکید کرد: ناکامی دشمنان در فتنه بی‌فرجام سال 88

 

شهردار باقرشهر حماسه 9 دی را مظهر آگاهی و بصیرت ملت ایران دانست و گفت: 9 دی بیانگر ناکامی دشمنان در فتنه بی‌فرجام سال 88 است.
شهردار باقرشهر تاکید کرد: ناکامی دشمنان در فتنه بی‌فرجام سال 88
 
به گزارش  راگا نیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر جمشید سعادتمند شهردارباقرشهر ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر 220 شهید باقرشهر و کهریزک اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، شهدا چشم و چراغ ملتند به همین منظور به‌عنوان متولی باقرشهر وظیفه خود دانستیم تا به بهانه فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی باری دیگر رشادت و شجاعت فرزندان این مرزوبوم را روایت کنیم تا دشمنان و بدخواهان کشور بدانند که ما شهدایی داریم که با انتخاب راه آسمانی، مسیر گام برداشتن ما را نیز رقم زده‌اند.
 
وی افزود: از این رو هرگز به بیراهه نخواهیم رفت و خنثی کردن فتنه سال 88 و بیعت دوباره ملت با ولایت فقیه یکی از دستاوردهای پیروی از راه شهدا، امام شهدا و ولایت فقیه به‌شمار می‌رود.
شهردار باقرشهر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهر و شهروندان را یکی از رسالت‌های ذاتی این نهاد خدماتی برشمرد و گفت: نصب نشان‌های جنگ و شهادت و ترسیم تصاویر شهدا در منظر عمومی شهر یکی از راهکارهایی است که نقش بسزایی در آشناسازی شهروندان به‌ویژه نسل جوان با ارزش‌های انقلاب دارد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون با رقم خوردن حماسه 9 دی با نامگذاری معابر و پروژه‌های شهری به نام این روز یاد و خاطر حماسه‌سازان غیور این سرزمین را احیا خواهیم داشت.
سعادتمند، با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی در میان شهروندان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت بصیرت‌افزایی جوانان در طول سه سال اخیر برنامه، همایش‌ها و اقدامات مناسبی در راستای ارتقای بصیرت، آگاهی و تقویت قوه تحلیل شهروندان به‌همت شهرداری باقرشهر و با همکاری بسیج برگزار شده است که حضور چشمگیر اهالی در این برنامه‌ها حکایت از موفقیت‌آمیز بودن این رویکرد دارد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.