آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : تسريع در اجراي تقاطع غير همسطح چهار راه باقرشهر ، گره كور ترافيك منطقه را باز مي كند .

راگا نیوز:بلوار غدير يكي از پر ترددترين محور هاي مواصلاتي جنوب تهران و پل ارتباطي جنوب كشور به كلانشهر تهران است كه در ايام تعطيل و روزهاي پاياني هفته شاهد سيل خودروهاي شهرونداني است كه جهت زيارت مرقد مطهر امام راحل و شهداي هشت سال دفاع مقدس و اهل قبور به سمت باقرشهر مي آيند و مشكلاتي را براي شهروندان اين منطقه به وجود مي آورند . 
شهردار باقرشهر : تسريع در اجراي تقاطع غير همسطح چهار راه باقرشهر ، گره كور ترافيك منطقه را باز مي كند .
به گزارش راگا نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر در جلسه هماهنگي رفع معارضين تقاطع غير همسطح چهار راه باقرشهر ضمن بيان این مطلب افزود : ساليان مديدي است كه باقرشهر در روزهاي تعطيل و مناسبتهاي خاص و روزهاي پاياني سال با مشكلات ترافيكي مواجه مي شود و برطرف كردن آنها نياز به يك عزم و اراده ويژه دارد و از توان شهرداري باقرشهر خارج است .
شهردار باقرشهر ادامه داد : به دنبال مشكلاتي كه در خصوص توسعه فاز سوم بهشت زهرا (س) بوجود آمد و در نهايت منجر به انجام توافقاتي بين شهرداري و شوراي اسلامي باقرشهر با شهر تهران شد .
وي افزود : در اين توافقات شهرداري تهران ملزم به انجام تعهداتي شد كه يكي از آن تعهدات اجراي پروژه تقاطع غير همسطح در چهر راه باقرشهر بوده است كه اگر اين مورد در زمان مقرر انجام مي شد بسياري از مشكلات بوجود آمده در تردد شهروندان برطرف مي شد .
جمشيد سعادتمند در ادامه تصريح كرد : با توجه به شرايط منطقه و تردد خودروهاي عبوري به سمت استانهاي جنوبي و زائرين اهل قبور كه برابر اعلام پليس راهور ناجا بيش از 500 هزار خودرو را شامل مي شود و با همكاري كليه دستگاههاي اجرائي خصوصا ادارات آب ، برق ، گاز و مخابرات مي توانيم در كمترين زمان ممكن و با هدف تسريع در اجراي پروژه اقدامات موثري را انجام داده و نسبت به رفع معارضين و جابجائي آنها بر اساس طرح هاي ارائه شده اقدام نمود .
شهردار باقرشهر در پايان ضمن تقدير و تشكر از اهتمام پيمانكار پروژه افزود : خوشبختانه مراحل تجهيز كارگاه ، سونداژ و شناسائي معارضات و همچنين طراحي پل به پايان رسيده و با هماهنگي پليس راهور طراحهاي دسترسي انحرافي جهت پيشگيري از اختلال در تردد خودروهاي شهروندان و زائران پيش بيني شده است و اميدواريم با همكاري شهروندان و صبر و حوصله اي كه در ايشان سراغ داريم ، اين پروژه بر اساس برنامه زمان بندي شده به بهره برداري برسد .
در ادامه جلسه جناب سرگرد حسني فرمانده پليس راهور منطقه 19 و باقرشهر ، ضمن اعلام موافقت با اجراي پروژه بر رعايت مسائل ايمني و ترافيكي تاكيد كرد و از دست اندركاران اجراي پروژه خواست با توجه به نزديك شدن به روزهاي پاياني سال ، از ايجاد هرگونه موانع فيزيكي غير ضرور كه موجب كندي حركت و انسداد راههاي عبوري و دسترسي ها مي شود جلوگيري گردد .
روسا و نمايندگان دستگاههاي اجرائي نيز ضمن اعلام همكاري موثر در اجراي به هنگام طرح ، بر دقت و سرعت عمل در اجراي موارد مرتبط با حوزه كاري ايشان و تلاش شبانه روزي در بهره برداري از پروژه در آينده نزديك تاكيد كردند .
مهندس فكور جانشين مجري پروژه هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران شهر تهران در خصوص ويژگيهاي طرح و مراحل اجرائي پروژه توضيحاتي را ارئه نمود و از ادارت مرتبط درخواست كرد با توجه به مطالعات و بررسيهاي انجام شده و تردد بي شمار خودروها و همچنين اجراي چندين پروژه در محدوده باقرشهر و كهريزك از جمله تقاطع غير همسطح در محدوده درب شمالي بهشت زهرا (س) ، شهركهريزك و صالح آباد همكاري مستمر و نزديكي را با مجريان پروژه داشته باشند تا امكان بهره برداري در زمان مقرر به وجود آيد .
پروژه تقاطع غير همسطح چهارراه باقرشهر داراي ويژگيهاي خاصي است و پس از اجراي كامل موجب عبور و مرور آسان در سه سطح صورت مي گيرد .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.