آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر: در صورت تأمین منابع مالی چشم‌انداز روشنی پیش روی باقرشهر است

استاد فرج: هم‌اینک ۴٫۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی در دست اقدام داریم و در صورت تأمین منابع مالی و برطرف شدن مشکلات بودجه پروژه‌های بزرگی برای شهر در نظر گرفته‌شده است.

ostad

به گزارش راگانیوز – شهردار باقرشهر بعد از خطبه‌های نماز جمعه این هفته باقرشهر به مناسبت گرامی داشت هفته دولت به ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام‌شده شهرداری در ۶ ماه گذشته پرداخت و گفت: در گفتگوی قبلی بنده از همین تریبون سه وعده داده شد که امروز بر خود لازم میدانم نتیجه این وعده‌ها را به اطلاع عموم شهروندان فهیم و نمازگزاران عزیز برسانم.

استاد فرج اظهار داشت: اولین وعده رفع مشکلات آب شهری بود که بحمدالله با پیگیری این‌جانب و دوستانمان در مجموعه شورای شهر بررسی‌های لازم و اقداماتی ازجمله تجهیز مرکز پمپاز باقرشهر به ژنراتور برق بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد ریال انجام‌گرفته است تا در صورت قطع برق مشکلی درروند آب‌رسانی ایجاد نگردد.

وی در ادامه گفت: دومین وعده توجه ویژه به عبادتگاه شهرمان بود که با توجه به مشکلات موجود از این امر غافل نبودیم و در آینده نیز هر چه در توان داشته باشیم جهت تسریع در ساخت مصلی بزرگ باقرشهر بکار می‌گیریم.

ایشان رفع مشکل کانال فاضلاب دره مافتون را از دیگر وعده‌های داده‌شده نام برد و افزود: کانال فاضلاب دره مافتون که از پشت بوستان عطر سیب تا انتهای مجتمع مسکونی شهید علی‌آبادی در محدوده مسکونی باقرشهر ادامه دارد، مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده و برای پوشاندن این کانال، پروژه به پیمانکار مربوطه سپرده‌شده و در حال انجام عملیات عمرانی است.

استاد فرج پروژه کمربند غربی باقرشهر را یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر دانست و افزود: تاکنون میلیاردها تومان صرف خریداری املاک و راه‌سازی در این کمربندی شده است که انشا الله در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد افتتاح این پروژه و کاهش مشکلات ترافیکی شهر باشیم.

ایشان گفت اکنون نزدیک به 4.5 میلیارد تومان پروژه عمرانی از قبیل ساخت زورخانه، خانه ژیمناستیک، چند بوستان، احداث مخزن آب فضای سبز شهری و… در دست اقدام است که در صورت تأمین بودجه و منابع مالی شهرداری پروژه‌های بزرگی را برنامه‌ریزی کرده وعملیاتی خواهد نمود که در رشد و شکوفایی شهر نقش بسزایی دارد.

شهردار باقرشهر در پایان میلاد مسعود امام رضا علیه‌السلام رابه شهروندان و نمازگزاران مصلی باقرشهر تبریک گفت.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.