آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر در پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت .

در این پیام آمده است : 17 مرداد هر سال یادآور فرهیختگانی است که آینه ی تمام نمای مردم هستند  ، کسانی که با کمترین توقع و در نهایت صداقت به دنبال رفع مشکلات مردم و معضلات اجتماعی هستند و بار مسولیتی سنگین این حرفه را که جامعه بر دوش آنها گذاشته است با مشقت های فراوان به جان میخرند.

خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی را در جامعه دارند که همواره باید در راستای این وظیفه مهم و اثرگذار در جامعه به بهترین نحو عمل کنند .

در ادامه آمده است :

بدون شک حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در عرصه های مختلف اطلاع رسانی، انعکاس صحیح و به موقع اخبار و بازگو کردن مشکلات مردم نقش بسزایی ایفا می کنند ، که در این راه و رسالت خطیر و سترگ برای پاسخگویی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رضایت مردم و جامعه قدم های بسیار محکمی برداشته اند و دلسوزانه پیگیر حل مشکلات مردم و رابط آنها با مسئولین ذیربط هستند تا زمینه رشد و توسعه همه جانبه جامعه را فراهم می آورند .

اینجانب این روز فرخنده را به تمامی صاحبان قلم در عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم همواره با یاری خداوند متعال موفق و پیروز باشید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.