آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفتند .

متن پیام به شرح ذیل است :

خبرنگاری یک حرفه و شغل نیست ، خبرنگاری رسالت عظیمی است که هرکسی نمی تواند بار سنگین امانت آن را تحمل کند. وقتی خداوند در قرآن به قلم قسم یاد می کند نشان گر این است که کلام و بیان جایگاه رفیعی دارد و این جایگاه به قدری رفیع است که فصل تفاوت انسان و حیوان است و این فصل تفاوت انسان را اشرف مخلوقات قرار داده است. بنابراین جایگاه اصحاب رسانه و قلم بسیار بالاست .

اصحاب رسانه بازوی پر توان و قدرتمند هستند که می توانند با انعکاس مشکلات مردم به مسئولین و همچنین بازتاب خدمت رسانی مسئولین شهری در جامعه همواره با نهایت صداقت و درستی قدم های محکمی بردارند .

در ادامه این پیام آمده است :

خبرنگاران باید در بازتاب خدمت رسانی مسئولان نهایت صداقت و امانت را داشته باشند تا در راستای حل مشکلات مردم و جامعه بدون هیچ کم و کاستی اخبار را منعکس نمایند و همچنین با نقد منصفانه و خیرخواهی مسئولین را یاری رسانند .

رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه، این روز را به تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه بخصوص خبرنگاران شهرستان ری تبریک و تهنیت گفتند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.