آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر: نماز عيد سعيد فطر با شكوه تمام در باقرشهر برگزار می شود .

سالهای متمادی است که نماز عید سعید فطر به صورت منسجم و متمرکز در استادیوم ده هزار نفری ایثارگران بوستان عطر سیب با حضور بیش از 12 هزار نفر برگزار می گردد و شهرداری باقرشهر با تمام توان و امکانات خود جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این نماز عبادی سیاسی اقدام می نماید .

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به شهروندان روزه دار باقرشهر و هموطنان گرامی در سراسر کشور و مسلمانان جهان ،  در ارتباط با اقدامات شهرداری باقرشهر در برگزاری  نماز عید فطر گفت : با توجه به جلسات هماهنگی برگزار شده در دفتر امام جمعه محترم باقرشهر ، این شهرداری از تمام ظرفیت‌های خود برای برگزاری مطلوب مراسم نماز عید فطر استفاده می‌نماید .
سعادتمند در ادامه افزود : بر اساس جلسه فوق و طبق توافق انجام شده نماز عيد سعيد فطر ساعت 7.30 صبح همچون سال‌های گذشته در محل ورزشگاه ايثارگران واقع در بوستان عطر سيب برگزار مي‌شود.
جمشيد سعادتمند در خصوص نظافت و شستشو و آماده سازی معابر شهر افزود : حوزه خدمات شهر برنامه ریزی لازم جهت نظافت و رفت‌ و ‌روب محل برگزاری مراسم و معابر منتهی به محل برگزاری نماز را قبل و پس از برگزاری مراسم‌  ، به‌صورت کامل پاکسازی خواهد نمود تا انشاء ا… شهروندان در هنگام تردد به سمت محل برگزاری نماز شاهد شهری شاداب و با طراوت باشند .
وی در ادامه خاطرنشان کرد : در حوزه بهداشت و درمان و امدادرسانی نیز با هماهنگی مرکز اورژانس باقرشهر و كهريزك خدمات رسانی لازم در این زمینه به انجام می‌رسد.
شهردار باقرشهر با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری ادامه داد : اقدامات لازم برای آماده سازی سرویس‌های بهداشتی انجام شده است و تمهیدات جهت آماده سازی محل پارکینگ خودروها و موتوسیکلت نمازگزاران با هماهنگی ستاد برگزاری نماز و پلیس راهور ناجا اندیشیده شده است و رانندگان با استفاده از بنرهای راهنما به سمت این پارکینگها هدایت می شوند .
وی با اشاره به جلسات هماهنگي كه با حضور ادارات و نهادهاي مرتبط در دفتر امام جمعه باقرشهر برگزار شده اعلام کرد : با هماهنگي سازمان اتوبوسرانی تمهيدات لازم برای جابه‌جايی نمازگزاران انجام شده و 7 دستگاه اتوبوس این سازمان به همراه 5 دستگاه مینی بوس شهرداری نسبت به جابه‌جايی نمازگزاران اقدام مي‌نمایند .
وی در ادامه به ديگر اقدامات شهرداري از جمله به ایجاد جایگاه مناسب ، استقرار خودروهای آتش نشانی و اشاره و گفت : با هماهنگي‌هاي به عمل آمده با ستاد برگزاري نماز عيد سعيد فطر در مسيرهاي منتهي به محل برپايی نماز عيد سعيد فطر صندوق‌های كميته امداد امام خمينی (ره) و سازمان بهزيستی مستقر شده و نسبت به جمع آوری زكات فطریه شهروندان اقدام می نمایند .
این گزارش حاکی است، نماز عيد سعيد فطر در ساعت هفت و سی دقیقه صبح روز عيد به امامت حجت‌الاسلام و المسلمين حاج سيد احمد موسوي، نماينده ولی فقيه و امام جمعه باقرشهر در ورزشگاه ايثارگران اقامه می‌شود .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.