آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : چندین پروژه خرد ویژه معلولین به بهره برداری رسید

شهردار باقرشهر همزمان با روز عصای سفید از بهره برداری چندین پروژه  خرد در شهر خبر داد و گفت : معلولین حتی اگر یک نفر باشند ، شهروندان این شهر محسوب می شوند و مدیریت شهری وظیفه دارند در مبلمان شهری به ایشان توجه ویژه داشته باشند .

امروز در همین راستا ، چندین پروژه خرد به بهره برداری رسید که رمپ ایستگاههای اتوبوس و مدرسه شهدای بانک صادرات باقرشهر که دانش آموز معلول داشتند از جمله آنها بود.

علیرضا ناصری پور در ادامه با تقدیر فعالیت واحد عمران شهرداری افزود : در طرح جامع شهر ایمن برای معلولین ، پله های عبوری پارک ها حذف و بجای آنها رمپ ایجاد شد.همچنین پل های عابر پیاده سطح شهر برای استفاده معلولین اصلاح شد .

وی هدف از این پروژه های خرد را بهسازی شهر برای ایمنی بیشتر معلولین دانست .

علیرضا حسنی مسئول واحد عمران نیز با تقدیر از اهتمام واحد امانی در اجرای این پروژه ها گفت : در شهرسازی علمی ، همه شهروندان اعم از سالمندان ، جوان ، کم توان و معلول و … باید در سطح شهر و عبور و مرور خود ایمنی لازم شهری را داشته باشند.باقرشهر شهری نبوده است که با طراحی قبلی ساخته شود و به همین دلیل در این خصوص و ایراد هایی دارد که با توصیه اکید شهردار ، رفع ایرادات و بهسازی بستر شهر را در دستور کار داریم.

گفتنی است باقرشهر بیست سال قبل تبدیل به شهر شده است و در بهسازی و مناسب سازی فضای شهری خود ویژه همه شهروندان نیازمند پروسه زمانی است تا تبدیل به شهری ایده آل برای همه شهروندان گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.