آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر: 13 آبان روز پیروزی علم و قلم بر توطئه غرب بود

شهردار باقرشهر با اشاره به رخدادهای 13 آبان گفت: سیزده آبان روز پیروزی قلم بر توطئه و مکر غرب است.

خبرگزاری فارس: 13 آبان روز پیروزی علم و قلم بر توطئه غرب بود

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری باقرشهر، سعید استاد فرج بعدازظهر امروز در جمع مردم باقرشهر روز سیزده آبان را روز پیروزی قلم بر توطئه و مکر غرب دانست و گفت: این روز روزی بود که دانش‌آموزان و دانشجویان نشان دادند با اشارتی از رهبرشان جان خود را در برابر آرمانهای انقلاب اسلامی فدا می‌کنند و نمی‌گذارند هیچ حربه و تهدیدی از سوی دشمنان ایران اسلامی، اقتدار و بزرگی این کشور را زیر سئوال ببرد.

شهردار باقرشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز و همچنین با یادآوری حماسه‌هایی که در این روز توسط دانشجوایان و دانش آموزان رقم خورد، گفت: تاریخ این حماسه‌ها را فراموش نخواهد کرد. هوشیاری و تیزاندیشی قشر جوان و نوجوان ما به‌همراه روحیه دلیری و غیرت ایرانی آن‌ها، کمک کرد تا توطئه‌ها و مکرهای دشمنان اسلام در همان نطفه خفه شود و تهدیدی کشورمان را عامل تضعیف نشود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شما ببینید همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند امروز بیشتر کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که سفارتخانه‌های دشمنان ما در کشورهای مختلف لانه جاسوسی هستند و این درحالی است که جوانان ما این واقعیت را چندین دهه قبل فهمیدند.

شهردار باقرشهر در ادامه با تقدیر از حضور گسترده دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی روز سیزده آبان، از مسئولان شرکت کننده در این مراسم نیز تقدیر کرد و حضور ایشان را در کنار این قشر فهیم، نشان از این دانست که همه اقشار مختلف این کشور اسلامی همواره در کنار هم هستند.

برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن 13 آبان در باقرشهر

مردم غیور، ولایی و همیشه در صحنه باقرشهر به‌همراه دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف با حضور در ابتدای بلوار امام خمینی (ره) حضور یافتند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات منا الذله» راهپیمائی با شکوه 13 آبان را برگزار کردند .

راهپیمائی 13 آبان که یادآور سه واقعه بزرگ تاریخی تبعید حضرت امام خمینی(ره) به کشور ترکیه، کشتار دانش آموزان و دانشجویان به دست عمال رژیم ستم شاهی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 است با حضور مردم ولایت مدار و عاشورائی با شکوه هرچه تمام‌تر در باقرشهر برگزار شد.

مراسم راهپیمائی 13 آبان از ابتدای بلوار امام خمینی (ره) آغاز و تا مصلی بزرگ نمازجمعه شهر برگزار شد.

در مراسم روز سیزده آبان امسال که با حضور گسترده جوانان و نوجوانان و دیگر شهروندان باقرشهری برگزار شد، امام جمعه باقرشهر، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر ، اعضای شورای اسلامی باقرشهر و برخی از  مسئولان بخش، شهرستانی و شهری نیز حضور داشتند.

در این مراسم که با سخنان عالمانه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی روحانیت خاصی یافته بود، شرکت کنندگان با بیان قطعنامه‌ای هرگونه تهدید بر ایران اسلامی را محکوم کردند و ایران اسلامی را ایرانی همیشه هوشیار و بیدار دانستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.