آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار منطقه 20: تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی اولویت نخست سال جاری است

شهردار منطقه 20 به منظور تسریع در روند اجرا، بررسی و رفع مشکلات اجرایی از چگونگی پیشرفت مجموعه فرهنگی برج طغرل بازدید کرد.

خبرگزاری فارس: تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی اولویت نخست سال جاری است

به گزارش راگا نیوز، منصور کتانباف پیش از ظهر امروز در بازدید از بزرگترین پروژه فرهنگی جنوب تهران با اشاره به اینکه بزرگترین مجموعه فرهنگی آموزشی با محوریت برج طغرل به مساحت 30 هزار مترمربع موجب تحولات چشمگیر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای این منطقه که به‌عنوان جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران است، می‌شود اظهار داشت: این طرح تا کنون 47 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با فراهم شدن کلیه شرایط لازم تا پایان شهریور سال 1393 به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه ارتفاع ابنیه های موجود در مجموعه فرهنگی برج طغرل با  محوریت و چشم انداز برج طغرل طراحی شده است، گفت: این مجموعه با محوریت ابنیه تاریخی و طرح معماری آن حلزونی شکل و برگرفته از طرح برج است.

وی با اشاره به اینکه مرکز همایش‌های فرهنگی برج طغرل بزرگترین مجتمع فرهنگی جنوب تهران محسوب می‌شود، تصریح کرد: این مجموعه با یک هزار و 400 نفر ظرفیت دارای سه سالن همایش است که شش بلوک با کاربری‌های اداری، تجاری، آموزشی و فرهنگی در یک تا سه  طبقه پیش‌بینی شده است که بام ابنیه‌های مورد اشاره به شکل گاردن روف در محوطه‌ای با وسعت 4 هکتار اختصاص می‌یابد.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه بهره‌برداری از مرکز همایش‌های فرهنگی برج طغرل موجب تحول عظیم فرهنگی و حضور افراد موثر در شهرری می‌شود، بیان داشت: با توجه به اینکه بازخورد این مرکز علاوه بر شهروندان ساکن، شامل زوار و مسافران نیز می‌شود از جایگاه و منزلت ویژه‌ای برخوردار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.