آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار منطقه 20 تهران: پروژه توسعه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تسریع می‌شود

 پروژه توسعه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تسریع می‌شود
به گزارش راگانیوز، منصور کتانباف ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های سال گذشته مدیریت شهری در ارتباط با تملک املاک پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، طرح توسعه این آستان مقدس در سال جدید با کد پروژه‌ای مستقل و اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد تومان در قالب یکی از 9 پروژه مهم شهری تهران در این منطقه جنوبی به اجرا در می‌آید.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه بعد از 22 سال بلاتکلیفی، املاک پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تعیین تکلیف می‌شود، افزود: در سال گذشته موفق شدیم 130 پلاک از املاک معارض با طرح توسعه این حرم شریف را آزادسازی کنیم که با اختصاص کد پروژه مستقل امید می‌رود این روند در سال 94 تسریع شود.

وی مالکان ضلع شرق و شمال حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را دعوت به مشارکت و همکاری کرد و گفت: تمامی املاک واقع در طرح توسعه این حرم شریف، از جمله بافت‌های فرسوده شهرری است که با این اقدام، علاوه بر بهسازی محیط شهری، از این محدوده نیز رفع خطر می‌شود.

کتانباف ادامه داد: اجرای پروژه پیاده‌راه ضلع شرق حرم، توسعه فضاهای سبز شهری و فضاهای پارکینگ عمومی از جمله طرح‌های شهری است که پس از آزادسازی املاک معارض پیرامون حرم در سال 93 انجام شده است و این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه 20 با اشاره به موقعیت تاریخی و مذهبی شهرری یادآور شد: با اجرای کامل طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و با هدف افزایش امکانات رفاهی و خدماتی پیرامون این مکان زیارتی، پروژه‌های متعدد شهری در این محدوده احداث خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.