آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر با خانواده شهید والامقام عباس مددی و جانباز آزاده یوسف فرزین نیا دیدار کردند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ در راستای دیدارهای هفتگی با خانواده شهدا شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر با خانواده شهید والامقام عباس مددی و جانباز آزاده یوسف فرزین نیا دیدار نمودند .

در آستانه سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر از صبر و شکیبایی این خانواده ها تجلیل و قدردانی به عمل آوردند .

پدر شهید جاویدالاثر عباس مددی ضمن قدردانی از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر از ایشان خواست که با کار و تلاش خادمین خوبی برای ملت ایران به ویژه شهروندان فهیم باقرشهر باشند.

در این دیدارها ناصری پور شهردار باقرشهر ،ابراهیم قدرتی نائب رئیس ،حسین ابراهیمی ،عین ا… آقاپور ، حسین گراوند و ابوطالب بقرایی از اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند که با اهدای لوح سپاس ، تندیس و هدایایی از ایشان تجلیل کردند .

گفتنی است ؛ بسیجی شهید عباس مددی با 17 سال سن در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 حضور داشت و به درجه رفیع شهادت نایل گردید اما پیکر مطهرش مانند حضرت زهرا س از دیده ها پنهان ماند و جاویدالاثر گردید .

جانباز و آزاده یوسف فرزین نیا نیز به مدت 3 سال در اسارت دشمن بعثی بود و جانباز 25 درصد هم می باشد .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.