آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار و شورای اسلامی باقرشهر خطر آلودگی هوا را به شهروندان این شهر هشدار داد

 

 
 راگا نیوز:شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، با تاکید بر خطرات آلودگی هوای استان تهران ، گفتند : با توجه به اخبار سایت های مختلف و همچنین اظهارات مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران ، مبنی بر آلودگی بیش از حد معمول شهرری در خبرگزاریها ، به شهروندان باقرشهر توصیه می کنیم موارد ایمنی و بهداشتی فردی را بخصوص در قشر کودکان و سالمندان رعایت کنند تا دچار آسیب نشوند. با توجه به اینکه شرایط آلودگی شهرری نسبت به دیگر نقاط استان تهران در  سطح آلایندگی بیشتری قرار دارد، بدیهی است به نظر می رسد لازم باشد به جهت پیشگیری از تشدید بیماریهای قلبی و ریوی و مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماریهای قلبی و افراد مسن و افزایش تنفس در عموم افراد بخصوص دانش آموزان، مدارس تعطیل شود اما جای ابهام دارد چرا  کمیته اضطرار آلودگی هوا از سوی استانداری اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی مدارس صادر نکرده است .
شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، در ادامه با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به سطح سلامتی کودکان و سالمندان گفت: در مواقع بحرانی یکی از ضروریاتی که باید به آن توجه نمود ، دقت به تراکنش جامعه آماری است که از بحران طبیعی دچار آسیب می شوند  بدیهی است سکونت شهروند چه در باقرشهر و کهریزک و چه در اقدیسه و شمالی ترین نقطه استان تفاوتی از نظر حقوق شهروندی ندارد و باید در مواقع اضطرار این مقوله را به خاطر داشته باشیم که بامدیریت صحیح می توان آسیب ها را به حداقل رسانید . تعطیلی مدارس و ادارات باقرشهر و البته شهرستان ری یکی از اقدامات فوری است که نباید مغفول بیافتد .
این مقامات مسئول شهروندان باقرشهر خواستند حتی الامکان از ماسک های مناسب استفاده کنند و از تردد سالمندان و کودکان در شهر به جد پرهیز کنند . 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.