آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرری ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری مذهبی را دارد

راگانیوز- نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به حضور حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حرم امام راحل شهرری ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری مذهبی را دارد.

 

ˈمرتضی طلاییˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با ارائه پیشنهاد فعال شدن کمیته فرهنگی در کارگروه مدیریت شهری ری افزود: با توجه به ظرفیت های معنوی و باورمندی مردم، شهرری می تواند به عنوان پایلوت قطب فرهنگی شهر تهران معرفی و شورای اسلامی شهر تهران آمادگی لازم را برای تبدیل مسیر حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تا حرم امام خمینی(ره) به قطب گردشگری و مذهبی را دارد.

وی با اشاره به شکل گیری کار گروه مدیریت یکپارچه شهری اظهار داشت: ری در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، ورزشی و… باید پیشگام دیگر مناطق شهر تهران محسوب شود که با وحدت رویه ای ایجاد شده در بین نهادهای اجرایی این شهر، به زودی شاهد رشد و توسعه چشمگیری خواهد بود.

طلایی تصریح کرد: همه مشکلات شهر تهران از آسیب های اجتماعی به شهرری ختم شده است این سزاوار نسیت مردم شهرری متحمل این همه سختی شوند.

وی تاکید کرد: در شورای اسلامی دوره سوم با توجه به شناختی که از منطقه ری داشتیم از اهداف اولیه یپگیری معضلات این شهرستان بود ما هنوز نتوانستیم از آن پتانسیل های خوبی که در ری، باقر شهر و کهریزک وجود دارد استفاده کنیم .

طلایی تصریح کرد: در دوره چهارم شورای اسلامی با فرصت و تعامل خوبی که پیش آمده بسرعت بدنبال برطرف کردن عقب ماندگی ها در دورهای قبل هستیم که بتوانیم جبران کنیم.

وی گفت: مردم شهرستان ری در همه عرصه های پشتوانه ولایت فقیه بودن و ولایت مداری این مردم همه جا زبانرده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وحدت رویه ایجاد شده در بین نهادهای اجرایی شهرری گفت: تشکیل کارگروه مدیریت شهری گام شایسته ای در راستای رشد همه جانبه ری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.