آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرری میزبان همایش روحانیون رزمنده و طلاب بسیجی خواهد بود

مسوول روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران، روز یکشنبه با اعلام این مطلب، افزود: همزمان با فرارسیدن اربعین اباعبدالله حسین(ع) و یاران باوفایش در راستای ترویج فرهنگ حسینی، همایش روحانیون رزمنده و طلاب بسیجی تهران برگزار می شود.33333333333

‘سید عقیل هاشمی’ اظهار داشت: این مراسم فردا از ساعت 8صبح در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهدشد.

وی تصریح کرد: این مراسم باحضور، روحانیون، مسوولان کشوری و لشگری، ایثارگران و جانبازان روحانی و مردم بسیجی برگزار خواهد شد.

هاشمی، با اشاره به برنامه های این همایش تاکید کرد: پس از برنامه های آغازین و عرض ارادت به ساحت سید و سالار و شهیدان، حجت الاسلام نظری مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه تهران به تبیین اهداف این گردهمایی خواهد پرداخت.

وی، سخنرانی آیت الله محمدی ری شهری، رییس دانشگاه قرآن و حدیث و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و سردارعلی فضلی ، جانشین سازمان بسیج را از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد.

مسوول روابط عمومی سپاه سیدالشهدا استان تهران خاطرنشان کرد: خاطره گویی دونفر از روحانیون جانبار و ایثارگرهشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانم ‘جنیدی ‘، مادرسه شهید و مدیر حوزه علمیه خواهران قرچک از جمله دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.