آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرستان ری می تواند قطب تولید سبزی استان تهران باشد

به گزارش راگانیوز ، همایش آب و کشاورزی به همت دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان ری در اداره جهاد و کشاورزی شهرستان ری برگزار شد .

در این همایش که با حضور نمایندگان مجلس ، مدیران ادارات و کشاورزان برگزار شد رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری  به ارائه گزارش پرداخت و گفت : شهرستان ری در تولید محصولات کشاورزی و دامی در شهر تهران رتبه اول را دارد و جای دارد حمایت های لازم صورت گیرد تا بهترین دست آورد را از این فرصت ها داشته باشیم .

خلیل پور با اشاره به توان تولید سبزی در جنوب استان تهران و شهرستان ری گفت : سبزی یکی از مایحتاج اصلی مردم و در سفره غذایی مردم قرار دارد از همین رو می توانیم با توجه به ظرفیت هایی که در شهرستان ری وجود دارد با برنامه ریزی و حمایت های لازم هم در زمینه کاشت سبزی و هم در زمینه صنایع وابسته به آن از جمله فرآوری و بسته بندی اقدامات خوبی انجام داده و ایجاد شغل نماییم که امیدواریم حمایت های لازم در این زمینه انجام شود .

وی در بخش دیگراز صحبت های خود با اشاره به مزایای ایجاد گلخانه ها و تولیدات گلخانه ای گفت : متاسفانه در این زمینه استقبال قابل توجهی صورت نگرفته و در این طرح موفق نبودیم و امیدواریم با توجه به اینکه راه اندازی گلخانه ها هم در ایجاد شغل و فرصت های جدید شغلی و هم در کاهش مصرف آب می تواند سهم به سزایی ایفا کند حمایت های لازم صورت گیرد تا شاهد موفقیت در این حوزه باشیم .

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری در پایان از  شهرداری ها و آبفا درخواست نمود تا صدماتی که به بخش های کشاورزی وارد کردند با حمایت از احیای قنوات جبران کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.