آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شکست نیروهای تکفیری داعش تنها به دست مردم سوریه و عراق امکان پذیراست

امام جمعه شهر ری گفت: شکست تکفیری های داعش در سوریه و عراق تنها به دست نیروهای ارتش و مردم این دو کشور امکان پذیر خواهد بود.

به گزارشراگانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری با بیان اینکه نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا به دروغ می گویند که برای شکست داعش به منطقه آمده اند، اظهارداشت: طی مدتی که ائتلاف ضد داعش وارد عمل شده عملا هیچگونه تغییری در معادلات نظامی منطقه برعلیه تکفیرهای داعش صورت نگرفته بلکه تا حدودی موجب جابجایی و گستردگی آنان نیز شده است.

وی گفت: ائتلاف به اصطلاح ضد داعش در منطقه به دنبال حفظ رژیم صهیونیستی است و از طرفی با هدف سقوط دولت مردمی بشاراسد و مقابله با دولت اسلامی عراق به این منطقه آمده اند و می خواهند در منطقه حضور داشته باشند.

خطیب نماز جمعه شهرری افزود: جمهوری اسلامی ایران از همان روز نخست اهداف شوم این ائتلاف به رهبری آمریکا را به درستی تشخیص داد و همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند به هیچ وجه ایران به درخواست این ائتلاف برای شرکت در جنگ علیه تکفیری های داعش که زاییده خود آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است ، وارد نخواهد شد.

حجت الاسلام شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز عرفه و برائت از مشرکین اظهار کرد: معظم له بر حفظ وحدت مسلمان، وجود خطر رژیم صهیونیستی، تفکیک اسلام ناب محمدی (ص) از اسلام آمریکایی و وجود تکفیری ها که موجب اختلاف و تفرقه بین کشورهای اسلامی خواهد شد، اشاره فرمودند.

وی کسب مدال توسط ورزشکاران ایرانی در رقابت های آسیایی کره جنوبی را افتخاری دیگر برای جمهوری اسلامی ایران و موجب سرافرازی ملت در عرصه های ورزشی عنوان کرد .

امام جمعه شهر ری هفته نیروی انتظامی را به تمامی دلیرمردان این نیرو که موجب امنیت شهرها و آسایش مردم سراسر کشور شده اند را تبریک گفت و اظهارداشت: امنیتی که در کشور در حال حاضر وجود دارد مرهون زحمات نیروهای انتظامی است و متاسفانه این موهبت الهی در کشورهای همسایه که از ناامنی رنج می برند وجود ندارد که به فضل خدا بزودی برقرار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.