آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

صدای آب در جشن روز جهانی کودک بلند آوازه شد

 

به گزارش راگانیوز مدیر روابط عمومی آبفای منطقه6- شهر ری با اعلام این خبر گفت: جشن بزرگ روز جهانی کودک با مشارکت روابط عمومی آبفا و شهرداری منطقه 16 تهران در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد و با شعار تهران ،شهر دوست دار کودک به کار خود پایان داد.

سید مرتضی میرآبادی آموزش و فرهنگ سازی در بین کودکان دانش آموز را  دلیل حضور و مشارکت در این جشن دانست و اظهار داشت: تالار آوینی فرهنگسرای بهمن در این روز در گرامی داشت روز جهانی کودک میزبان 2000 دانش آموز دختر و پسر مدارس ابتدایی منطقه16 تهران بود و با اجرای برنامه های متنوع و شاد فرهنگی و هنری همراه با شور و نشاط کودکی فضایی شاد و پرنشاط برای کودکان و دانش آموزان رقم زد.

 

وی همچنین افزود:این جشن باحضور مدیران و مسئولان شهرداری منطقه 16، آموزش و پرورش ،راهنمایی و رانندگی ،آتش نشانی  و جمعی از شورایاران محله نازی آباد برگزار شد .

همکاری و همراهی کارشناسان و مروجان فرهنگی روابط عمومی با شهرداری منطقه16 در برنامه ریزی و مشارکت دراجرای جشن ،تبلیغات میدانی و نصب استند ،حضور عروسک قطره در جمع دانش آموزان و اجرای نمایش شاد با موضوع مصرف بهینه آب از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در این جشن بود که با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب انجام شد.

IMG_1826 IMG_1834 IMG_1863 IMG_1879

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.