آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

صهیونیست ها شقی ترین افراد در تاریخ بشریت هستند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: صهیونیست ها شقی ترین افراد برعلیه مومنین و مسلمانان در طول تاریخ بشریت هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ˈذاکر صادقی کیاˈ  اظهار داشت: رژیم نامشروع صهیونیستی طی قرن اخیر با مسلط شدن بر سرزمین فلسطین از کوچکترین اعمال غیرانسانی بر علیه این ملت مظلوم دریغ نورزید.

وی افزود: اکنون نیز ارتش تا دندان مسلح این رژیم با شدیدترین حملات وحشیانه به باریکه غزه با حمایت استکبار جهانی و برخی سران اروپا، ضمن به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان غزه یکبار دیگر خوی ددمنشی خود را به جهانیان ثابت کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری تاکید کرد: دل اکثر مردم جهان با مشاهده جنایت صهیونیست ها در حملات شبانه روزی هوایی، دریایی و زمینی به مردم غزه به رنج آمده و با برپایی تظاهرات مختلف حتی در اروپا و غرب نسبت به کشتار وحشیانه مردم غزه ابراز انزجار و تنفر کردند.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت و به منظور پاسداشت یادگار حضرت امام که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرد، مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی این روز یکبار دیگر و با صلابت ضمن محکوم کردن جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی خواستار قطع حمللات وحشیانه به مردم بی دفاع فلسطین و غزه خواهند شد.

صادقی کیا اظهارداشت: مردم مومن و روزه دار شهرری نیز به مانند همیشه در مراسم راهپیمایی که از ساعت 11 صبح و از مقابل سه راه ورامین به سمت حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد و با این حضور حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

وی تصریح کرد: دفتر امام جمعه ، فرمانداری ، حوزه های علمیه ، هیات مذهبی ، جامعه مداحان و مبلغین ، دفاتر و نهادهای آیات و مراجع ، ادارات و نهادهای ورزشی و فرهنگی ، اشخاص و مردم مومن شهرستان ری برای حضوری باشکوه در این مراسم اعلام آمادگی کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.