آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ضرورت صیانت از انقلاب اسلامی در راستای منویات امام خمینی (ره)

راگانیوز: فرماندار شهرری گفت: ما باید از دستاوردهای انقلاب که فرزندان خود را برای آن فدا کرده ایم محافظت کنیم و از کج روی‌ها جلوگیری کنیم تا انقلاب در مسیری که امام (ع) طراحی کرده قرار بگیرد .
انقلاب

به گزارش راگانیوز، هدایت الله جمالی پور در نشست خبری خبرنگاران با فرمانداری ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر که در انقلاب ما ثبت شده، سبب آزادی مردم فراهم شدن حضور مردم در عرصه های مختلف شد هر سال مهمتراز سال قبل برگزار می شود.

وی افزود: به مناسبت 22 بهمن انتظار ما از خبرنگاران و اصحاب رسانه این است که جشن ملی و مردمی را طوری پوشش خبری دهند سبب تکریم انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی شود. مردم سایر نقاط  دنیا یک روز ملی دارند  و این مناسب ها را با برنامه های مختلف با شکوه برگزار می کنند.

فرماندار شهر‌ری گفت: 22 بهمن هم جشن ملی ما است امسال همه دنیا در ارتباط با دولت تدبیر وامید نگاه ویژه به راهپیمایی ها دارد با انتخاب دولت تدبیر و امید همه شاهد هستیم  بسترهای سیاسی اجتماعی مناسب و آرام شده و آرامش در جامعه حاکم شده است.

وی افزود: این آرامش و همبستگی اجتماعی بعد از حاکم شدن دولت تدبیر و امید می تواند در 22 بهمن متبلور شود امروز دولت و مردم آشتی کردند و یک روح همبستگی سیاسی،اجتماعی،  شکل گرفته است.

هدایت الله جمالی‌پور تصریح کرد: دولت تمام تلاش خود را می کند تا همبستگی و همگرا یی را در جامعه تقویت کند ما همه ظرفیت خود را به کار می گیریم تا در این مناسبت تامین امنیت و رفاه کنیم تا مردم با حضورشان در این مناسبت ملی ان را هر چه با شکوهتر برگزار کنند.

وی عنوان کرد:  امسال سر آغاز اتحاد و انسجام سیاسی کشور شود و دولت به عهدی که با مردم بسته عمل کند و همه مدیران دولت با تاسی از ریس جمهور به این عهد پای بند بمانیم و مردم شاهد آن باشند ترویج 22 بهمن امسال از سالهای قبل بیشتر باشد این مناسب حاکمیتی نیست ملی است آن را مال خودتان بدانید.

فرماندار شهر‌ری افزود: یک مدیر یا فرد در مجموعه ای فعالیت می کند و عملکرد مثبت نشان نمی دهد مردم نباید دلسرد شوند امام (ع) تا آخرین روزهای زندگی خود بر نقش مردم تاکید داشتند و مردم را صاحب انقلاب می دانستند و اعتبار انقلاب را به مردم می دانستند ما باید از دستاوردهای انقلاب که فرزندان خودرا برای آن فدا کرده محافظت کنیم و از  کجرویها جلوگیری کنیم تا انقلاب در مسیری که امام (ع) طراحی کرده قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: اصلاح ساختاری ادارات شهرستان ری از برنامه های اصلی فرمانداری بوده است در این زمینه شرکت سارمان برق کاملا مستقل شده است همچنین سارمان آب و فاضلاب در اینده نزدیک مستقل خواهد شد و نیروی انتظامی نیز در حال مستقل شدن است.

جمالی پور تاکید کرد: در بودجه آینده شهرستان ری به عنوان چهارمین شهرستان به اعتباراتی که به مجلس شورای اسلامی برای شهرستانهای زیارتی و سیاحتی در نظر گرفته شده اضافه شود و شهرستان ری به عنوان یک شهر مذهبی از اعتبارات قابل توجهی برخوردار شود.

وی با اشاره  به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اینکه ری قبله تهران است اظهار کرد: بارگاها ی ملکوتی و امام زادگانی که در این شهرستان مدفون هستنند ضرورت دارد که به این شهرستان در بودجه سال آینده توجه شود. شهرستان ری به لحاظ گردشگری و میراث فرهنگی ظرفیت های زیادی دارد از جهت رفاهی و گردشگری نیز باید به این شهر توجه ویژه شود.

فرماندار شهر ری خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرستان ری کاملا مستقل شود  با همکاری شهرداری منطقه بیست این کارها صورت خواهد گرفت این برنامه ها مبتی بر سند چشم اندازه 20 ساله است.

 

1 نظر
  1. داریوش علی حیدری می گوید

    سلام آقای اشرفی پور
    کارتان بسیار خوب شده
    سایت وزین و پر باری را برای مردم فراهم آورده ایدذ
    ممنون از زحمات شما
    موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.