آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ضیافت الهی به میزبانی شهدا در بهشت زهرا (س)

خورشید آرام آرام در حال غروب کردن است و نوای ربنا همراه با نسیمی که درلابلای درختان سرو می پیچد تو را مشتاقانه بر سرسفره افطاری که به میزبانی شهدا پهن شده دعوت می کند.

همه چیز از دریافت یک پیامک از سوی خانواده شهید ˈ مهدی رضایی مجدˈ که تورا به میهمانی افطاری شهدا دعوت کرده آغاز می شود و حس عجیبی که تاکنون آن را تجربه نکرده ای تورا به قطعه 29 شهدا بهشت زهرا (س) می خواند.

پس از گذشت ساعت ها از روزه داری، خود را در میان انبوهی از عکس شهدا، خانواده، همرزمان و ایثارگران و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس می یابی، اینجا قطعه ای از بهشت وعده داده شده خدا بر بندگان خاکی است.

نوای ربنا همراه با نسیم، گویی تمام وجودت را تطهیر ازهر ناپاکی و آماده یک ضیافت الهی می کند، خوش آمدگویی برادران شهید ˈرضایی مجدˈ با آن ادبیات خاصه رزمندگان در دوران جنگ افکار پریشانت را متمرکز مکانی مقدس و سه رکعت نماز عشق می کند.

سجاده هایی که نور و معنویت خود را نه از مهر و تسبیح بلکه از چهره های نورانی شهدایی که با نثارخون خود ناظرهمیشه جاوید شدند، گرفته است وبا اشک ندامت و شرمندگی ازآنان صورت خود را تطهیر می کنی و آماده نماز می شوی.

قطعه 29 شهدا بهشت زهرا (س) با ظاهری تاریک وسکوت حاکم ولی باطنی پر از نور و معنویت، تو را بیش از روزه داری ات به قرب الهی دعوت می کند.

هرچه به مزار شهدا نزدیکترمی شویم تعداد خانواده ها بیشتر و بیشتر می شود، آنها آمده اند تا روزه خود را با عزیزانشان افطار کنند، سفره های بی آلایش اما مملو از مائده های آسمانی یکی یکی روی مزار شهیدان پهن می شود.

برادرشهید رضایی مجد درخصوص حضور جمعیتی بالغ بر150 روزه دار بر سرسفره افطاری شهدا می گوید: طبق آیات الهی شهدا زنده اند و ما نیز با تبعیت ازولی فقیه سعی و تلاش کرده ایم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

سردار ˈعلی رضایی مجدˈ افزود: حضور بر سر مزار شهدا پیوندی ناگسستنی با فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد می کند و انسان را همیشه آماده جانبازی و دفاع از آرمانهای والای امام راحل ، رهبری و شهدا حفظ می کند.

به گفته وی، شهدا برای همه مردم فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی پیام دادند و تنها با مراجعه به وصیت نامه آنان می توان دریافت که صراط مستقیم همان ادامه راه شهداست.

دیگر برادر شهید حضورهمرزمان و خانواده های شاهد بر سرمزارشهدا را بیعت و تجدید میثاق با آرمان های آنان دانست و گفت: حضور در گلزار شهدا ضمن ارتقا سطح آگاهی و دشمن شناسی در این برهه از زمان نیز لبیک به رهبری برای ادامه دادن راه شهدا است.

ˈرضا رضایی مجدˈ افزود: طبق وصیت برادرم تا زنده ایم بایستی پیام رسان خون تمامی شهدا به جوانان و نسل های آینده ایران اسلامی باشیم زیرا حفظ فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای نظام اسلامی است.

یک جانباز56 ساله دوران هشت سال دفاع مقدس که همرزم شهید بود نیز گفت: آرامش و امنیت ایران اسلامی در منطقه مرهون فرهنگ علوی و شهادت است و شهدا نماد غیرت و شجاعت یک ملت در برابر دشمنان هستند.

ˈسید مهدیˈ با اشاره به میهمانی بر سرسفره افطاری شهدا افزود: حضوربرخی ازمردم برسر مزار شهدا دارای یک پیام مهم به دشمنان این نظام اسلامی است و آن حضورمردم ولایت مدار وهوشمند ایران اسلامی در تمامی صحنه انقلاب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.