آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

باقرشهر یکصدا طنین انداز سرود آزادی قدس شریف شد.

 

مردم باقرشهر امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی، جنایات دو هفته‌ای رژیم اشغالگر قدس در نواز غزه و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی و تخریب و ویران کردن مساجد و بیمارستان ها را محکوم کردند.

به گزارش راگانیوز، جمعه آخر ماه مبارک رمضان روزی بزرگ و مهم برای امت‌های اسلامی و آزادی خواه جهان است، روزی که با ابتکار تاریخی امام راحل و برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و زنده نگه داشتن آرمان قدس به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

جنایات دو هفته‌ای رژیم اشغالگر قدس در نواز غزه و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی و تخریب و ویران کردن مساجد و بیمارستان ها، سندی زنده بر خوی وحشی گری غده سرطانی منطقه بوده، رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر از هیچ جنایتی بر ضد مردم بی دفاع فلسطینی کوتاهی نکرده و این مسأله خشم و انزجار ملت های آزادی خواه جهان را به همراه داشته است.

 

مردم روزه دار باقرشهر همچون سال های گذشته با زبان روزه و در گرمای هوا با حضور در خیابان‌های این شهر، خشم و انزجار خود را از خوی استکباری رژیم اشغالگر قدس ابراز داشته و آمادگی خود را برای دفاع از بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمانان اعلام کردند.

این راهپیمایی با حضور خانواده معظم شهدا،جانبازان،ایثارگران ،امام جمعه باقرشهر،شهردار واعضای شوراهای اسلامی باقرشهر کهریزک و آحاد مردم برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.