آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شعارهای ضداستکبار آسمان شهرری را فراگرفت

مردم مومن، ولایی و شهیدپرور شهرستان ری همزمان با روز جهانی قدس دوشادوش ملت مظلوم دنیا فریادهای خود را بر سر استکبار جهانی فرود آوردند.
همزمان با روز جهانی قدس ملت غیور و همیشه در صحنه شهرستان ری با خروشی وصف ناپذیر بار دیگر انزجار خودشان از استکبار جهانی را اعلام کردند.

راهپیمایی باشکوه روز قدس در خطه شهید پرور ری همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از میدان بسیج مستضعفین تا مصلی بزرگ ری برگزار شد.

راهپیمایان با شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من الذله»، «با پرچم ولایت، برخیز ای دلاور؛ نابودی اسرائیل، حتمی است ای برادر» و در دست گرفتن پلاکارهایی در حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه در حال حرکت در مسیر راهپیمایی هستند.

روزه‌داران و ملت آزاده ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، هرگونه فتنه و تهدید از سوی اسرائیل و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

مردم همیشه در صحنه شهرستان ری با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضامین حمایت از مردم سوریه انزجار خود را از استکبار جهانی به رخ جهانیان کشیدند.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب اقدامی بسیار موثر و ماندگار در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که طی 36 سال گذشته، با تنویر افکار عمومی نقش بسزایی در تضعیف رژیم صهیونیستی و مستکبران جهان داشته است.

راهپیمایی روز قدس و حضور مردم مسلمان در این مراسم در واقع بازگوکننده 66 سال ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم فلسطین است و جنایات این رژیم منحوس برای افکار عمومی جهان آشکار می‌سازد، به نحوی که طی چندین سال گذشته با شکل‌گیری موجی از بیداری اسلامی در کشورهای تحت سلطه استکبار جهانی و حتی برخی کشورهای غربی و غیرمسلمان انزجار و تنفر مردم جهان از رژیم غاصب صهیونیستی به اوج رسیده است.

مردم خداجو در این راهپیمایی در حالی که پلاکارد‌ها و پارچه‌نوشته‌ها در حمایت از مردم فلسطین را در دست گرفته بودند، با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس ابراز و با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بیعت کردند.

راهپیمایان همچنین شعارهای «امروز روز مرگ استکبار است/پیروزی اسلام آشکار است»، «امروز روز ذلّت آمریکاست/ پایان اقتدار خودکامه‌هاست»، «امروز روز قدس و روز دین است/تَجلی قدرت مسلمین است»، «امروز روز شادی ملّت‌هاست/ پایان سلطه ابرقدرت‌هاست»، «قدس دلِ تپنده زمین است/حُرمتِ مرز و بومِ مسلمین است»، «در آخرین جمعه ماه صیام/زنده شود دوباره نام امام»، «راه امام و شهدا وحدت است/ پیروی از رهبری اُمت است»، «با لطف حق اسلام پاینده است/راه امام و شهدا زنده است»، «دفاعِ از فلسطین، باعث عزت ماست/نابودی اسرائیل، خواسته ملّت ماست» و «آمریکا ـ اسرائیل این آخرین پیام است/سپاه اسلامیان آماده قیام است» سر دادند.

در جمعه آخر ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پر صلابت و باشکوه مردم مؤمن و انقلابی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.