آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

14 پایگاه جمع آوری کمک به مردم غزه در شهرری برپا شد

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری از برپا شدن 14 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی به منظور یاری رساندن به مردم مظلوم غزه در این شهرستان خبر داد.

ˈعلیرضا اکبری کاخکیˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: درپی جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار زنان و کودکان بی پناه ، جمعیت هلال احمر شهرستان ری از روز گذشته اقدام به برپایی 14 پایگاه جمع آوری کمک های نقدی مردم در سطح شهرستان کرد.

وی با بیان اینکه این پایگاه ها از ساعت 9 تا 21 شب و تا روزعید سعید فطر دایربوده و آماده دریافت کمک های مردمی می باشند، افزود: این پایگاه ها در مناطق پرتردد ازجمله ضلع جنوبی ، شرقی و غربی حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، میادین شهرری، مدرس ودرمقابل امکان متبرکه امامزادگان برپا شده است.

رییس جمعیت هلال احمرشهرستان ری همچنین گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با ائمه جمعه شهرستان های تابعه ری (خاورشهر، باقر شهر، کهریزک ، حسن اباد ، قلعه نو ) و جماعات مساجد، صندوق هایی به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای مردم غزه در پایگاههای نماز جمعه و مساجد استقرار یافته است .

اکبری ادامه داد: تمام کمک های مردمی پس از جمع آوری به حساب بانکی که از سوی هلال احمر تعیین شده واریز خواهد شد.

وی در پایان از تمامی جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر و امداد گران و کارکنان هلال احمر خواست تا به منظور همدردی با مردم محروم غزه و در دفاع از ملت فلسطین با شکوهتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.