آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان در شهر ری اجرا شد

طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان و کارتن خواب ها در حوزه استحفاظی شهر ری با همکاری ماموران نیروی انتظامی شهرستان ری در پارک زکریای رازی به مورد اجرا درآمد.

 در پی درخواست های مردمی مبنی بر برخورد با افراد معتاد و خیابان گرد در سطح شهر بخصوص اماکن عمومی و پارک ها ، سرکلانتری نیروی انتظامی شهرستان ری طی روز گذشته و امروز یکشنبه تعداد 243 نفر را بازداشت کرد.

در مراسم طرح جمع آوری افراد معتاد شهر ری فرماندار ویژه شهرستان ری ، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ، سرکلانتر شهرستان ری ، شهردارمنطقه 20 حضور داشتند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری درحاشیه اجرای این طرح درگفت وگو با ایرنا هدف از اجرای این طرح را پاکسازی شهرستان از وجود افراد معتاد و کارتن خواب عنوان کرد و افزود: برخورد با این دسته افراد طبق قانون و با همکاری نیروهای انتظامی شهرستان به مورد اجرا درآمد.

هدایت الله جمالی پور اظهارداشت: افراد بازداشت شده به مرکز کمپ شفق انتقال داده و پس از غربالگری و جداسازی افراد معتاد از کارتن خواب و بیکار، از سوی اداره بهزیستی با توجه به تمهیدات درنظر گرفته شده ، طرح اشتغالزایی برای آنان اجرا خواهد شد.

وی با تشکر از نیروهای انتظامی در خصوص جمع آوری این افراد و همچنین دادستانی شهرستان نسبت به رسیدگی سریع به پروند های قضایی آنان ، گفت: بسیاری از معتادان افراد مهاجر هستند که از دیگر نقاط کشور به این منطقه آمده اند و با اجرای این طرح بزودی این شهرستان برای حضور معتادان ناامن خواهد شد.

سرکلانترنهم پلیس پیشگیری شهرری نیز به ایرنا گفت: طرح جمع آوری افراد معتاد و لگرد برابر دستور فرماندهی تهران بزرگ به مورد اجرا درآمد و در این طرح اماکن عمومی ، پارک ها و نقاط تجمع این افراد که از سوی مردم پیشتر اطلاع رسانی شده بود ، پاکسازی شد.

سرهنگ ˈ خلیل شهبازیˈ افزود: در روز جاری تعداد 93 نفر و همچنین روز گذشته 150 نفر از این دسته افراد توسط ماموران نیروی انتظامی شهر ری بازداشت شدند و شهروندان در صورت مشاهده افراد معتاد و خرده فروشان مواد مخدر با تماس پلیس 110 موضوع را اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به بازداشت این افراد اقدام شود.

شهردار منطقه 20 در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: برای اجرای هرچه بهتر طرح امنیت اجتماعی در سطح شهر و پاکسازی افراد پرخطر ، معتاد و کارتن خواب با همکاری شهرداری تهران در چند منطقه مراکز نگهداری ایجاد شده است.

کتانباف گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح همکاری و هماهنگی تمامی مسوولان دستگاههای ذی ربط از جمله فرمانداری ، نیروهای انتظامی ، بهزیستی و شهرداری برای پاکسازی و اجرای امنیت اجتماعی در سطح شهر و آرامش شهروندان لازم و ضروری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.