آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح تشدید برخورد با گران فروشی در ماه مبارک رمضان در ورامین

 به گزارش راگانیوز ؛ سید عباس میری بیان داشت: در راستای اجرای وظایف قانونی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان با رویکرد پیشگیرانه به دنبال بازرسی مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پر تقاضا در ماه مبارک رمضان بازرسی‌ها توسط اتاق اصناف شهرستان ورامین تشدید می‌شود.

وی افزود: مانند سالیان گذشته و در آستانه ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ویژه اتاق اصناف شهرستان ورامین با کمک سایر ادارات و نهادها مانند شبکه بهداشت، اداره صنعت و معدن، اداره اماکن و اتحادیه ها صنفی از امروز آغاز شده است.

سید عباس میری گفت: در این طرح صنوفی مانند واحدهای مواد غذایی، رستوران ها و  شیرینی فروشی ها مورد نظارت و بازرسی قرار خواهند گرفت و در صورت مشاهده تخلف ابتدا هشدار های لازم به صورت لسانی به واحد صنفی داده می شود.

وی افزود: برخی اجناس به صورت عادی و با توجه به افزایش دلار گران شده است اما در اکثر اجناس بازار توسط دولت متعادل و تنظیم شده لذا با گران فروشی به شدت برخورد می شود.

رییس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: تمامی شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت مراتب را به ستاد خبری ۱۲۴  و یا  شماره ۳۶۲۵۹۱۱۱ بازرسی اتاق اصناف منعکس کنند تا بازرسان در نخستین فرصت موضوع را پیگیر شوند.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.