آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح جهادی دست های مهربان در حسن آباد فشافویه اجرا شدند

‘ابراهیم خاکی’ اظهار داشت: این طرح که در یکروز و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران به اجرا درآمد ، در این رابطه 270بیمار نیز به صورت تخصصی در زمینه گوش، حلق و بینی، چشم و بیماری های مزمن ویزیت شدند.

وی افزود: با هماهنگی دهیاران، بخش اورژانس و نیروهای انتظامی علاوه بر شهروندان حسن آباد ، روستائیان این بخش نیز در طرح جهادی دست های مهربان ، حضوری چشم گیر داشتند.

وی تصریح کرد: این طرح از پارسال به همت معاونت بهداشت و درمان راه اندازی و با مشارکت اعضای هیات علمی از بیمارستان های مختلف اجرا شده است که هدف اولیه این بود که نیاز مناطق محروم و حاشیه تهران و ویزیت تخصصی بیماران را در جاهایی که اصلا پزشک متخصص به صورت ثابت نیست تا حدودی برطرف شود.

همچنین طرح جهادی دست های مهربان کادر پزشکی و دستیاران آنان با شرکت در ویزیت رایگان بیماران با این فضا ازنزدیک آشنا شده و نیاز پزشکی مناطق محروم و دور افتاده برطرف می شود.

برخی از شهرهای اطراف تهران، از نقاط محروم زیادی برخوردار است و از طرفی امکانات درمانی آن محدود است و لذا اجرای طرحای جهادی در تمامی زمینه ها بویژه پزشکی در مناطق دورافتاده و محروم تا حدودی در ارایه خدمات بهداشتی درمانی به اهالی این مناطق با حوزه شهری ، تعادل برقرار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.