آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح مبارزه گسترده با جانوران موذی در منطقه 20 انجام شد

راگانیوز: طرح مبارزه با جانوران موذی با استفاده از بیت استیشن با هدف جلوگیری گسترده از آلودگی‌های زیست محیطی در منطقه 20 انجام شد.
طرح مبارزه گسترده با جانوران موذی در منطقه 20 انجام شد
 
 بابک جعفری درجمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و طرح مبارزه با جانوران موذی از سوی واحد محیط زیست اداره خدمات شهری ناحیه 6 گروه اجرایی مبارزه با جوندگان موذی، نسبت به اجرای عملیات جانمایی و طعمه گذاری 34 فقره بیت استیشن در معابر اصلی و فرعی و مراکز مختلف اقدام کرد.

شهردار ناحیه 6 هدف از این اقدام را جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و مبارزه گسترده با جانوران موذی اعلام کرد و افزود: بیت استیشن‌ها در اطراف مدارس، ساختمان‌های اداری و سراهای محلات و بوستان‌ها و فضای سبز  و زمین‌های خاکی اطراف محل‌های مسکونی جانمایی و با سموم مخصوص نسبت به  طعمه‌گذاری اقدام شد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی موضوعات شهری به شهروندان اظهار داشت: واحد آموزش‌های ساماندهی اداره خدمات شهری ناحیه 6 ضمن توزیع بروشورهای ساماندهی به صورت چهره به چهره اطلاعاتی در ارتباط با فعالیت‌های این اداره در اختیار شهروندان قرار داد.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: همچنین به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها ( اصناف و مشاغل مزاحم) بروشورهای اطلاع‌رسانی بین واحدهای تجاری توزیع  شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.