آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طلایی: سهم مشارکت شورایاران محلات شهر تهران افزایش می‌یابد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش سهم مشارکت شورایاران محلات شهر تهران از شکل‌گیری ستاد مشاوره و عملیاتی شدن برنامه‌ریزی در محله‌ها مبتنی بر نظریه از پائین به بالا خبر داد.

  نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در بین دبیران شورایار و مدیران محله منطقه 20 اظهار داشت: اختصاص ردیف بودجه‌ای با عنوان شورایاری‌ها در اعتبارات سال 93، شکل‌گیری ستاد مشاوره و تعیین 22 ناظر از میان افراد شورایار برای فعالیت در حوزه نظارت از مهمترین فعالیت‌های ستاد شورایاری محلات شهر تهران در ماه‌های اخیر بوده است.

مرتضی طلایی بررسی، نقد، تصویب برنامه‌های محلات را از وظایف ستاد مشاوره ستاد شورایاری محله‌های شهر تهران برشمرد و افزود: نماینده‌هایی از مدیران محله و شورایاری‌ها از اعضاء اصلی این ستاد هستند تا نظریه از پائین به بالا در نظام برنامه‌ریزی محلات عملیاتی شود.

وی بر مشارکت معنی‌دار و ملموس معتمدان محلی تاکید کرد و گفت: فعالیت ستاد مشاوره سهم مشارکت و مداخله شورایاران و مدیران محله را افزایش داده است به نحوی که تمام برنامه‌های ابلاغی ستاد مشاوره در ستاد شورایاری محله‌های شهر تهران قابل اجرا خواهد بود.

 
 

رئیس ستاد شورایاری‌های محله‌های شهر تهران جلب مشارکت شهروندان را از مهمترین رسالت معتمدان محلی دانست و اظهارداشت: تثبیت جایگاه‌های محلی از دغدغه‌های مهم ماست که برای رفع آن مقدمات قانونی آن در حال انجام است و پیگیر تحقق شوراهای محلی هستیم.

طلایی واگذاری فعالیت‌های اجتماعی، ورزشی و فرهنگی مدیریت شهری به محله‌ها را از اهداف شکل‌گیری مدیریت محله برشمرد و گفت: تفکر و اندیشه حاکم بر فعالیت‌های مدیریت محله و شورایاری باید در امتداد ماموریت مساجد، هیئت، بسیج و آموزش و پرورش تعریف و طراحی شود.

انتخابات هیئت رئیسه جدید شورایاری‌های منطقه 20 با حضور رئیس ستاد شورایاری محلات شهر تهران و هیئت همراه، شهردار منطقه 20، قائم مقام، معاونان، رئیس حراست، مدیر روابط‌عمومی، شهرداران نواحی، دبیران شورایار و مدیران محله شهرداری منطقه 20 انجام شد و به ترتیب جعفر شربیانی، محرم سلیمانی‌پور و قاسم وشایی به عنوان دبیر، جانشین و منشی انتخاب شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.