آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عربی به‌عنوان شهردار کهریزک منصوب شد

رامین عربی طی حکمی از سوی استاندار تهران به‌عنوان شهردار کهریزک منصوب شد.

خبرگزاری فارس: عربی به‌عنوان شهردار کهریزک منصوب شد

به گزارش راگا نیوز سید حسین هاشمی استاندار تهران بنا به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کهریزک طی حکمی رامین عربی را به‌عنوان شهردار کهریزک منصوب کرد.

استاندار تهران در حکم رامین عربی تاکید کرد: رامین عربی؛ بنا به صورتجلسه شماره 5-2-2 به تاریخ دوم مهر ماه سال جاری شورای اسلامی شهر کهریزک و در اجرای تبصره 3 ذیل ماده 71 قانون تشکیلات‌، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب اول خرداد ماه سال 75 به موجب این حکم به سمت شهردار کهریزک منصوب می‌شوید.

سید حسین هاشمی در بخش پایانی این حکم خاطرنشان کرد: انتظار دارد با جدیت و اهتمام و بهره‌گیری از نیرو‌های خدوم و متخصص، هماهنگ با مدیران ارشد شهرستان و استان و تعامل سازنده با کلیه نهادها و سازمان‌ها و شورای اسلامی شهر در جهت تحقق برنامه‌های دولت خدمتگزار در حیطه شرح وظایف شهرداران به ویژه گسترش اقدامات عمرانی و آبادانی شهر با رعایت قوانین و نگرش اصولی عدالت گستری، مهرورزی و خدمت به شهروندان موفق و مؤید باشید.

این گزارش حاکی است، کهریزک به‌عنوان یکی از قدیمترین نقاط مسکونی در پهنه کشور ایران شناخته می‌شود. وجود تپه‌های باستانی و اشارات زیاد نوشته‌های تاریخی به ری و اطراف آن موید این امر است که یکی از قدیمی‌ترین نقاط سکونت انسان در کشور ایران این منطقه بوده است. دلیل دیگر این نظریه زمین‌های کشاورزی بسیار زیاد و حاصل‌خیز است که در این منطقه وجود دارد.

آثار تاریخی بسیار زیادی در این منطقه وجود داشته است که در ادامه به بررسی آنچه از این آثار در طول سالیان از گزند حوادث به‌دور مانده است می‌پردازیم.

شهر کهریزک که شاهراه ترانزیتی تهران ـ قم از مرکز آن می گذرد از شمال به مرقد مطهر امام خمینی (ره) و بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شمال شرقی به باقر شهر، از شرق به جاده کمربندی جنوب شرق تهران و جلگه های ورامین و از جنوب به شهر حسن‌آباد محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

جمعیت حوزه شهری: این شهر حدود 40 هزار نفر و جمعیت روستایی آن در 32 روستای مسکونی شامل 30 هزار نفر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.