آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عطر شهدا در شهرری پیچید/حماسه‌آفرینی مردم ری برای حماسه‌سازان کشور

 عطر شهدا در شهرری پیچید/حماسه‌آفرینی مردم ری برای حماسه‌سازان کشور

 به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، پنج‌شنبه شب و همزمان با احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مردم مومن، ولایی و شهید پرور شهرستان ری بار دیگر میزبان لاله‌های گلگون کفن ایران اسلامی شدند.

عاشقان آل‌الله در شب راز و نیاز با خداوند متعال در جوار شهدای گمنام غواص که با دست‌های بسته حماسه‌ای بزرگ را برای ایران اسلامی رقم زده‌اند با خدای خود توسل کرده و برای فرج حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، اعتلای روز افزون انقلاب اسلامی و سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب را از درگاه احدیت خواستار شدند.

پیروان راه امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب با حضور پرشور خود در مراسم تشییع و وداع با پیکر شهدای غواص دفاع مقدس ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

مسجد امام حسن عسکری (ع) صفائیه میزبان سه لاله گلگون‌کفن ایران اسلامی بود و عاشقان راه ایثار و شهادت با حضور در کنار پیکر پاک شهدا بار دیگر با شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

حسینیه پیروان شهدای کربلا نیز مزین به حضور یک شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس بود.

ملت خداجوی شهرستان ری در حسینیه عاشقان حسینی (ع) دیگر حسینیه محله شهادت در کنار پیکر پاک شهدا به راز و نیاز با خدای متعال پرداختند.

به گزارش فارس، محله شهادت شهرستان ری توفیق تقدیم بیش از 150 شهید در دوران دفاع مقدس و تشییع پیکر بیش از 250 شهید والامقام را در عرصه‌های مختلف انقلاب دارد، با حضور مردم مومن و انقلابی ورامین برگزار شد و وارثان قیام 15 خرداد بار دیگر حماسه آفریدند.

مراسم وداع و تشییع پیکر شهدای غواص دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی شهرری برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.