آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عملیات رفع انفصال شبکه فاضلاب کهریزک انجام شد

عملیات رفع انفصال خطوط جمع‌آوری فاضلاب کهریزک با هدف بهره‌برداری کامل از شبکه جمع‌آوری فاضلاب انجام شد.

خبرگزاری فارس: عملیات رفع انفصال شبکه فاضلاب کهریزک انجام شد

اسماعیل فرج‌زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات رفع انفصال شبکه فاضلاب کهریزک خبر داد و اظهار داشت: رفع انفصال شبکه فاضلاب کهریزک از مدت‌ها پیش در دستور کار شرکت قرار داشت اما به دلیل وجود برخی موانع و مشکلات، اقدام اجرایی آن با تاخیر مواجه شده بود.

رئیس اداره کهریزک شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهرری گفت: این طرح با اجرای عملیات لوله‌گذاری لوله پلی اتیلن 500 میلی متری به‌طول 45 متر و لوله پلی اتیلن 200 میلی‌متری به‌طول 25 متر با اعتباری بالغ بر 650 میلیون ریال انجام شد که با اجرای آن ظرفیت واگذاری 2 هزار انشعاب جدید فاضلاب در مناطق مختلف شهر کهریزک ایجاد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بهره‌برداری کامل از خطوط شبکه جمع‌آوری فاضلاب، ایجاد ظرفیت برای اشتراک‌های جدید و همچنین تهیه و تامین ورودی برای تصفیه خانه جدید کهریزک که در پائین دست کهریزک در زمینی به مساحت شش هکتار احداث شده است از اهداف مهم اجرای این طرح است.

رئیس اداره کهریزک شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهرری همچنین یادآور شد: همزمان با انجام عملیات رفع انفصال شبکه، بخشی از شبکه فاضلاب کهریزک که به دلیل نفوذ آب قنات دچار آسیب و آب بردگی شده بود مرمت شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.