آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عید قربان امسال بیش از 1800 راس گوسفند در آسایشگاه کهریزک ذبح شد

مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک، از ذبح بیش از یک هزار و 800 راس گوسفند در این آسایشگاه از سوی قشرهای مختلف مردم در روز عید سعید قربان خبر داد.

‘محمدرضا صوفی نژاد’ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: تعداد یک هزار و 400 راس گوسفند از این آمار مربوط به سفارشات حضوری و تلفنی شهروندان در آسایشگاه و 400 راس نیز مربوط به 30 دفتر خیریه وابسته این آسایشگاه دراستان تهران است.

وی افزود: سفارشات ذبح گوسفند از سوی خیرین شهروندی که روز عید قربان به مسافرت رفته بودند هنوز ادامه داشته و پیش بینی می شود آمار ذبح گوسفند در آسایشگاه خیریه کهریزک به 2 هزار راس نیز برسد.

به گفته صوفی نژاد، گوسفندهای ذبح شده در روز عید قربان در این آسایشگاه بین 110 مرکز نیکوکاری در سطح 31 استان کشور توزیع و بخش قابل توجهی از گوشت های قربانی باهماهنگی انجام شده و با احتیاط کامل به مراکز نیکوکاری سطح کشور ارسال می شود.

وی همچنین با یادآوری این نکته که خیرین و نیکوکاران هرساله از برگزاری مراسم عید سعید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک استقبال مناسبی داشته اند، افزود: خوشبختانه سالانه بر تعداد خیرین و نیکوکاران در آسایشگاه کهریزک اضافه می شود.

مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک در ادامه اظهار داشت:امسال به 3 نفر از خیرین مراجعه کننده به آسایشگاه خیریه کهریزک که خود را در نخستین ساعات صبح روز عید قربان یعنی 05.30، 05.45 و 06.15 به منظور انجام عمل خیر ذبح گوسفند به این مجموعه رسانده بودند، هدیه و همچنین یک جلد کلام الله مجید اهد شد.

صوفی نژاد همچنین در خصوص تعداد مددجویان حاضر در آسایشگاه کهریزک خاطرنشان ساخت: هم اکنون حدود یک هزار و 700 مددجو سالمند و معلول در مجموعه آسایشگاه کهریزک نگهداری می شوند که ماهانه بالغ بر یک میلیون تومان هزینه نگهداری هر مددجو است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.