آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فراخوان اولین گردهمایی علمی نوسازی بافت فرسوده شهرری

شهردار منطقه 20 از آمادگی دبیرخانه اجرایی گردهمایی نوسازی بافت فرسوده شهرری برای دریافت مقاله‌های علمی پژوهشگران خبر داد.
 فراخوان اولین گردهمایی علمی نوسازی بافت فرسوده شهرری

به گزارش راکانیوز، منصور کتانباف ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال مجموعه اقدامات فرهنگی و اجتماعی، این بار در صدد برپایی اولین گردهمایی علمی با موضوع نوسازی بافت فرسوده هستیم که همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، دبیرخانه این همایش آماده دریافت مقاله‌های علمی و پژوهشی نخبگان و پژوهشگران است.

شهردار منطقه 20 افزود: پژوهشگران علاقمند برای شرکت در این گردهمایی بزرگ، می‌توانند مقالات خود را در 8 محوری که در سایت region20.tehran.ir عنوان شده است، به دبیرخانه اجرایی ارسال کنند.

وی محل دبیرخانه این همایش علمی را ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برشمرد و بیان داشت: محتوای مقاله‌ها تحت داوری متخصصان این حوزه و بررسی‌های کارشناسی قرار خواهد گرفت و در نهایت مقاله‌های برگزیده برای روز همایش جهت ارائه و تبادل نظر دعوت می‌شوند.

کتانباف با اشاره به اینکه در یک سال گذشته به منظور ایجاد حساسیت و ترویج فرهنگ‌نوسازی بافت فرسوده، صدها جلسه و کارگروه هم‌اندیشی برای اقشار تاثیرگذار و عامه مردم از سوی مدیریت شهری منطقه 20 برگزار شده است، افزود: این حرکت علمی در قالب گردهمایی نخبگان، فرهیختگان و پژوهشگران و با هدف دستیابی به راهکارهای اجرایی برای تحقق برنامه‌های بهسازی بافت‌های فرسوده شهری، انتقال تجارب و ایجاد فضای گفت‌وگویی بین دستگاه‌های متولی و در نهایت ارتقای دانش مدیریت شهری در خصوص رفع خطر بافت‌های قدیمی برنامه‌ریزی شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.