آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندارشهرری: ظرفیت مردم باید در اداره کشور بکار گرفته شود

به گزارش راگانیوز به نقل از  ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در مراسم آغاز بهره برداری از مدارس خیرساز شاهد لاله ها و شهدای نسوز با بیان اینکه حضور خیرین مدرسه ساز جلوه ای از حضور مردم در صحنه اداره کشور است افزود: تلاش های خیرین که از مال دنیا دل کنده و آن را در مسیر خدمات عام المنفعه از جمله مدرسه سازی صرف می کنند اجر الهی و اخروی دارد.
وی گفت: ثواب و برکات حاصل از تربیت دانش آموزانی موثر و آینده ساز کشور نصیب خیرینی است که با ساخت مدارس در نقاط مختلف زمینه ساز تحصیل آنان شدند.
جمالی پور با بیان اینکه فرمانداری شهرری آمادگی کمک برای ساخت و تجهیز مدارس شهرستان ری را دارد از کمک 500 میلیون تومانی در این زمینه خبر داد و افزود: ساخت مدرسه در قیامدشت آغاز شده است و امیدواریم که با ساخت مدارس مختلف بخش آموزش این منطقه سامان یابد.
وی مدرسه را محور توسعه پایدار جوامع ذکر کرد و افزود: توسعه و رفاه آینده جامعه از مدرسه و تحصیل فرزندان این کشور آغاز می شود و برای همین باید به مقوله آموزش در کشور نگاه اعتقادی داشت.
جمالی پور همچنین با اشاره به فاجعه منا از مدیریت ضعیف حکام سعودی بر مراسم حج انتقاد کرد و افزود: سعودی ها باید پاسخگوی اهمال خود باشند و این خواست جهان اسلام است.
وی خواستار شفاف سازی و تشکیل گروه حقیقت یاب برای بررسی فاجعه منا شد و ابراز امیدواری کرد که مسلمانان شاهد چنین حوادثی نباشند.
مدارس خیرساز شاهد لاله ها در دولت آباد شهرری و شهدای نسوز در محله نسوز با حضور جامعه خیرین مدرسه ساز، مسوولان آموزش و پرورش استان تهران و مسوولان شهرستان ری مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدرسه شاهد لاله ها با1350 متر مربع بنا در 3 هزار متر مربع عرصه،11 کلاس فعال و 9 اتاق برای بخش اداری، آزمایشگاه، کارگاه و سالن اجتماعات و مدرسه شهدای نسوز نیز با 1350 متر مربع بنا در 2 هزار و 200 متر مربع عرصه با 9 کلاس و سه اتاق اداری از ابتدای سال تحصیلی جدید مورد بهره برداری دانش آموزان قرار گرفت.
این مدارس از جمله مدارس زیر پوشش اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.