آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری: زائران قبله تهران درروز اربعین همکاری لازم را با خادمان خود داشته باشند.

به گزارش راگا نیوز در آستانه اربعین حسینی نشست خبری ستاد اربعین حسینی شهرستان ری با حضور فرماندار،معاونین و اصحاب رسانه در محل فرمانداری شهرستان ری برگزارشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست اظهارداشت : با عنایت به ظرفیت های فراوان فرهنگی مذهبی شهرستان ری باید توجه ویژه ای دراستفاده از این ظرفیت ها داشته وشایسته است طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که  ری قبله تهران است همه نهادها و ارگانها با مشارکت هم از این ظرفیت استفاده کنیم و لازم است صدا وسیمای جمهوری اسلامی نیز به ظرفیت های فرهنگی داخلی در این راهپیمایی عظیم توجه ویژه ای داشته باشد.

جمالی پور با اعلام آمادگی دستگاه های خدمات رسان شهرستان برای میزبانی از زائران اظهار داشت:دراین روز همه ارگانها در آماده باش کامل هستند وخدمات بهداشتی،رفاهی برای زائرین در نظر گرفته شده است.

وی در پایان اظهار داشت : برای پراکندگی جمعیت سه نقطه از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام بصورت مجزا برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است.برای اطلاع رسانی وسهولت استفاده از خدمات راهنمای کامل به صورت بروشور توسط کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین طراحی گردیده که در این روز در اختیار زوار قرارمی گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.