آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار اسلامشهر: تولیدکنندگان مشکلات خود را بدون تعیین تکلیف از شهرداری تهران پیگیری کنند

وی با تأکید بر برگزاری نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی به صورت صنفی تصریح کرد: برخی مدیران دستگاه‌ها شیوه‌هایی برای برطرف کردن مشکلات به کار می‌گیرند که بسیار مؤثر بوده و تولیدکننده را به کار مشتاق‌تر و ایجاد انگیزه می‌کند.

فرماندار اسلامشهر افزود: همگرایی، همگونی، همکاری و همیاری که بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان برای برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان ایجاد شده سبب ماندگاری در بدنه نیز می‌شود هرچند که باید این موضوع را مورد توجه قرار داد که برخی از مشکلات تولیدکنندگان یا قابل حل نیست و یا تولیدکننده در زمینه مشکلش توجیه نشده است.

مرسل‌پور ادامه داد: انجام کارهای نیمه تمام در شهرستان و سرعت عمل در انجام آن توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان نشان وحدت در عمل است و هر گونه انتقاد در نحوه برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی که به پیشبرد کار کمک کند را با جان و دل می‌پذیرم.

وی در پایان با اشاره به برخی مشکلات تولیدکنندگان که مربوط به شهرداری‌ها است خاطرنشان کرد: شهرداری تهران در حوزه تقسیمات کشوری نمی‌تواند در حوزه شهرستان اسلامشهر ورود پیدا کند و هیچ کاره است و تولیدکنندگان و صنعتگران در حوزه چهاردانگه و احمدآباد مستوفی با مراجعه به بخشداری‌ها و شهرداری‌های مربوطه می‌توانند بدون تعیین تکلیف از شهرداری تهران مشکلاتشان را پیگیری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.