آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری: مشکلات بخش درمان قیامدشت بزودی رفع می شود

هدایت الله جمالی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی قیامدشت بخش خاوران گفت: باید برای رفع محرومیت شهرستان ری و توابع آن تلاش کنیم که با سفر نیم روزه وزیر بهداشت به این منطقه این کار سرعت می گیرد.

وی همچنین بر رفع مشکلات آموزشی در قیامدشت تاکید کرد و گفت: فضای آموزشی و رفاه دانش آموزان بسیار مهم است و مدارسی که نیاز به تعمیرات و بازسازی دارند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

جمالی در خصوص ساخت یک مدرسه توسط فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: یک مدرسه برای رفع مشکل سه شیفته شدن مدارس قیامدشت احداث خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری نبود سالن چند منظوره در قیامدشت را از دیگر مشکلات این منطقه دانست و خاطر نشان کرد: وجود مجموعه ورزشی در راستای شناخت پتانسیل ها و بالا بردن سطح سلامتی و نشاط بسیار تاثیر گذار است و نبود آن در قیامدشت به وضوح احساس می شود که در این خصوص احداث مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت 7 هکتار در خیابان آزادی شمالی قیامدشت با امکاناتی همچون ، زمین چمن مصنوعی، پیست دوچرخه سواری، دومیدانی، ورزشگاه پنج هزار نفری به زودی ایجاد خواهد شد.

جمالی پور در خصوص آب شرب قیامدشت اظهار نگرانی کرد و گفت: تامین آب از سد ماملو به مقدار 90 لیتر در ثانیه تا پایان سال 4 میلیارد تومان هزینه دارد که از این میزان 1میلیارد تومان فرمانداری شهرستان ری و 1 میلیارد تومان دیگر را سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بودجه اختصاص خواهد داد تا هرچه سریعتر محقق شود.

اختصاص آب سد ماملو به قیامدشت در آینده ای نزدیک به مقدار 90 لیتر در ثانیه، تکمیل مخزن آب 5000 متر مکعبی و اتصال آن به خط لوله های آب سد ماملو، بازگشایی خیابان ولیعصر(عج) تا پایان سال جاری توسط شهرداری منطقه 15، احداث پارک جنگلی در شمال قیامدشت تا روستای چهل قز با واگذاری زمین ازمنابع طبیعی، تجهیز درمانگاه دولتی امام رضا(ع) و شبانه روزی کردن آن، تکمیل و تجهیز و افتتاح استخر شهرداری تا پایان شهریور، تهیه طرح و تخصیص اعتبار جهت احداث مجموعه ورزشی در زمین 7 هکتاری تربیت بدنی، ساخت دو واحد مدرسه توسط سازمان نوسازی مدارس و فرمانداری ویژه شهرستان ری، اختصاص بودجه جهت تکمیل و رو پوشانده کردن کانال آب در شرق قیامدشت از مصوبات جلسه امروز بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.