آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری: نام ری و شمیرانات به شورای اسلامی شهر تهران اضافه شد

 فرماندار شهرستان ری گفت: با پیگیری و هماهنگی های به عمل آمده مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس و شورای اسلامی شهر نام شهرهای ری و شمیرانات به شورا اسلامی شهر تهران اضافه شد.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزوده شدن نام ری و شمیرانات نمایانگر وحدت و همدلی همه مسوولان

در خصوص رفع مشکلات مردم است.

وی افزود: نام شورای اسلامی تهران یکی دیگر از مطالبات به حق شهروندان ری بود، زیرا در اسم شورا نامی از شهرری نیامده بود لذا با پیگیری های مستمر توانستیم عنوان شورای اسلامی تهران را به ˈشورای اسلامی تهران، ری و شمیراناتˈ تغییر دهیم.

جمالی پور در ادامه افزود: در جلسه شورای اسلامی شهر این درخواست مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار گرفت و نهایتا مصوب شد تا سر در شورا و مکاتبات آنها نیز این نام لحاظ شود.

معاون استاندار فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: تغییر نام شورای اسلامی می تواند در زمینه های مختلف خدمات شهری و مسائل مختلف حائز اهمیت باشد و مردم تغییرات شهرستان را بزودی خواهند دید.

جمالی پور خاطر نشان کرد: شهرستان ری با پتانسیل بالای خود نیاز به نگاه ویژه دستگاه های مختلف اجرایی کشور و استان تهران دارد تا بتوانیم مشکلات این شهرستان را در کمترین زمان رفع و این مستلزم کمک و همیاری همه مسوولان است.

وی همچنین ساماندهی نظام و ساختار اداری شهر ری یکی از اولویت های این فرمانداری اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به حمایت های استاندار تهران نیز تلاش خواهد شد خواسته های به حق شهروندان ری نیز در دولت یازدهم محقق شود.

آیت الله ˈمحمد محمدی ری شهریˈ در دیدار با اعضای شورای شهر تهران، اظهار داشت: اگر شورای شهر مستقل در شهر ری عملی نشد، شورای اسلامی شهر تهران می تواند با عملکرد درست خود به گونه ای رفتار کند که مردم ری نداشتن شورای شهر را احساس نکنند.

همچنین بسیاری از نمایندگان مردم شهرری در مجلس شورای اسلامی و مسوولان مطالبه مردم در خصوص شورای اسلامی شهر را پیگیری می کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.