آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار شهرری: رییس جمهور بزودی به شهرستان ری سفر می کند

 

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، هدایت الله جمالی پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری، با اعلام این خبر و سپس اشاره به صنعتی بودن شهرستان ری گفت: این ویژگی باعث درآمد زایی شهرستان ری شده بود اما برخی مدیران گذشته با محکوم کردن شهرری به مصرف گرایی درآمد آن را که سالیانه بالغ بر 197 میلیارد تومان بود صرف امور مناطق دیگر تهران می کردند.
به گفته وی، فرمانداری تلاش کرد تا از خروج این درآمد جلوگیری کرده و آن را صرف امور شهرستان ری از جمله آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، توسعه فضای ورزشی و توسعه راه های روستایی و شهری کند.
جمالی پور گفت: آب سالم و بهداشتی از بزرگترین معضلات بود که با پیگیری های موثری در زمینه اصلاح آب شرب مردم شهرری صورت گرفت آب شهرری به سدماملو متصل شد و بزودی مشکل آب منطقه باقرشهر نیز حل می شود ضمن اینکه با اختصاص اعتباری در حدود 6 میلیارد تومان نسبت به رفع مشکلات آب روستایی نیز متعهد هستیم.
وی همچنین از اختصاص اعتبار 7.5 میلیارد تومانی برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی و شهری و ساخت مجموعه ورزشی قیام دشت خبر داد.
جمالی پور به پیگیری های مدیریت شهرستان برای ارتقای سرکلانتری نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی و ارتقای جایگاه حقوقی ادارات شهر ری اشاره کرد و افزود: نامه ای با سه امضای فرماندار، امام جمعه و تولیت آستان مقدس عبدالعظیم(ع) برای اشتری فرمانده نیروی انتظامی ارسال شده است که امیدواریم به نتیجه برسد.
وی ادامه داد: ادارات شهرستان نیز ارتقا یافته اند و در تلاش هستیم تا بقیه ادارات نیز به جایگاه بالا برای خدمت رسانی بهتر به مردم برسند.
جمالی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تدبیر معظم له در نامگذاری امسال موجب تقویت وحدت و یکپارچگی مردم برای رسیدن به آرمان های انقلاب شده است.
به گفته معاون استاندار تهران، همدلی و هم آوایی مردم و مسوولان زمینه ساز پیشرفت بخش های مختلف کشور است و همه باید بابت این نامگذاری هوشمندانه از رهبر معظم انقلاب تشکر کنیم.
وی با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم برای کشور گفت: همدلی ملت ایران و درک بالای آنان از اهداف مقدس کشور باعث شد که تحریم ها کمترین اثر را داشته و ملت حرکت رو به جلوی خود را حفظ کند.
جمالی پور با بیان اینکه دولت تلاش زیادی کرد تا تورم کشور را کاهش دهد افزود: مسوولان توانستند با تلاش بسیار تورم کشور را به 15 درصد کاهش دهند اما برای مطلوب شدن شرایط اقتصادی و احساس رفاه بیشتر در مردم باید برای رسیدن به رشد اقتصادی 5.5 درصدی تلاش کرد که دور از دسترس هم نیست.
وی گفت: نگاه انقلابی ما برای مستکبرین قابل تحمل نبود برای همین آنان پس از انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن جنگ نرم را برای مقابله با ملت ایران به راه انداختند و با استفاده از شبکه های اجتماعی و ماهواره فضای جامعه را برای جدایی حق از باطل غبارآلود کردند و میان مردم تفرقه ایجاد کردند اما ملت ایران با حفظ وحدت در مقابل مکر آنان ایستادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.