آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار شهرری: رییس جمهور عنایت ویژه ای به شهرری دارد

به گزارش  راگانیوز به نقل از ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در گردهمایی شوراهای اسلامی شهروروستا و نخبگان شهرری با بیان اینکه اصلاح و ارتقای ساختار اداری، ادارات شهرری از جمله ایجاد فرماندهی نیروی انتظامی در این شهرستان برای رشد و توسعه شهرستان ری امری ضروری است افزود: خوشبختانه معاونت های رییس جمهوری از جمله معاونت مدیریت وسرمایه انسانی و اجرایی رییس جمهور همکاری خوبی داشتند.
وی ادامه داد: ارتقای امنیت شهرری به رغم تلاش های سرکلانتر این شهرستان نیازمند ارتقای سرکلانتری این شهرستان به فرماندهی انتظامی است.
جمالی پور گفت: نامه ای با سه امضای بنده، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری و آیت الله ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برای آقای اشتری فرمانده نیروی انتظامی ارسال شده است که امیدواریم زودتر به نتیجه مطلوب برسد.
وی گفت: حمایت های استاندار تهران از شهرستان ری باعث شد تا 197 میلیارد تومان درآمد شهرستان ری که پیش از صرف مناطق دیگر می شد در شهرستان ری مانده و صرف بهسازی و عمران آب، بهداشت، راه و سرانه ورزشی این منطقه شود.
جمالی پور با بیان اینکه اقدامات موثری در بخش بهداشت و درمان شهرستان ری انجام شده است افزود: تقویت این بخش در جهت خدمت موثر و بهتر به بیماران و تجهیز مراکز پزشکی شهرستان ری به دستگاه های مورد نیاز از جمله تجهیز درمانگاه فیروزآبادی به دستگاه سی تی اسکن و رادیو گرافی از مهمترین اقدامات فرمانداری ری بوده است.
وی با بیان اینکه راه مناسب زمینه ساز توسعه هر بخش است افزود: راه خوب از مهاجرت های بی رویه جلوگیری می کند و با در نظر داشتن این مهم با اختصاص اعتبار 7.5 میلیارد تومانی قرار است تمام راه های روستایی شهرستان ری بهسازی و آسفالت بشود.
جمالی پور با اشاره به اینکه اعتبارات مناسبی برای حوزه ورزش شهرستان درنظر گفته شده است افزود: مجموعه ورزشی قیام دشت از جمله مهمترین طرح های ورزشی است که با اعتباری در حدود 2 میلیارد تومان ساخته شد.
جمالی پور آب سالم و بهداشتی را از بزرگترین معضلات شهرری ذکر کرد و افزود: پیگیری های موثری در زمینه اصلاح آب شرب مردم شهرری صورت گرفت که به اتصال آب این شهرستان به سد ماملو منجر شد و امروز شاهدیم که مردم آبی سالم وگوارا می نوشند ضمن اینکه برای حل مشکل آب روستایی و آب باقرشهر نیز اقدامات موثری انجام شده است.
گردهمایی شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخبگان شهرستان ری با حضور صالحی امیری مشاور رییس جمهور، جمالی پور فرماندار ویژه شهرری و جمعی از مدیران ادارات شهرستان ری و بخشداران بخش های مختلف این شهرستان با حضور نخبگان شهرستان ری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.