آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار شهرستان ری: مانع تراشی برسرحضورحداکثری مردم درانتخابات، ظلم به نظام اسلامی است

به گزارش راگانیوز، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در آیین معارفه بخشدار جدید مرکزی شهرستان ری افزود: برگزاری انتخابات شکوهمند در نظام جمهوری اسلامی ایران نشانه شان و منزلت بالای ملت ایران است و از این رو تمامی مسوولان دستگاه های اجرایی می بایست طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب زمینه ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشند.

فرماندار

وی حفظ و صیانت از آرای مردم با هرگونه سلیقه را یک اصل خواند و احترام به برگزیدگان ملت را خواسته نظام اسلامی دانست و افزود: این مسوولیت، امانتی است که در اختیار خدمتگزاران به ملت ایران نهاده شده و باید از این امانت به بهترین وجه حفاظت کرد.

جمالی پور گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی برای سایر ملت های آزادیخواه جهان بایستی در تمامی حوزه ها سرآمد باشد و از این رو در عرصه انتخابات نیز مورد قضاوت قرار خواهد گرفت و باید سعی و تلاش کرد تا به درستی و با همدلی و همزبانی این امانت را سالم و صحیح به مقصد رساند.

در این آیین که معاونین فرماندار، روسای ادارات و بخشداران شهرستان ری حضور داشتند، با تقدیر از مهدی مجیدی بخشدار مرکزی سابق شهرستان ری که هم اکنون به عنوان معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی فرمانداری مشغول بکار است، حشمت الله پورمهدوی به پیشنهاد استاندار تهران و با حکم وزیر کشور به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان ری معرفی شد.

حشمت الله پورمهدوی تا پیش از این مسوول حوزه حراست فرمانداری شهرستان ری بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.