آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ویژه شهرستان ری: تلاش وافر و اراده ملی ایران را به اوج عزت و اقتدار می‌رساند

تمام عوارض دریافتی از واحدهای آلاینده در شهرری هزینه خواهد شدبه گزارش راگانیوز به نقل از فارس، هدایت‌الله جمالی‌پور اظهار کرد: کشور ایران دارای ظرفیت‌های عظیمی همچون منابع زیرزمینی، منابع انسانی و همیت و غیرت است و آنچه ما را امروزه به اوج عزت، اقتدار، مجد و عظمت در جهان می‌رساند تلاش وافر و اراده ملی با درک شرایط و جایگاه کشور است.

وی گفت: ما در راه امام و پیروی از آنچه که به یادگار گذاشته است ثابت قدم می‌مانیم و تا جان در بدن داریم حافظ این نهضت و انقلاب خواهیم بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: 36 سال از این نهضت و انقلاب گذشته و این در حالی است که در اوج تهدیدها و دشمنی‌های خصمانه و ناجوانمردانه دشمنان، این نظام توانسته در ظل حمایت‌های خاصه حضرت ولی‌عصر (عج)، زعامت رهبر فرزانه انقلاب و هدایت‌گری‌های پیامبرگونه وی و وحدت و یکپارچگی مردم غیور از خیل عظیم مشکلات و معضلات عبور کرده و در مسیر توسعه و پیشرفت قدم بردارد.

جمالی‌پور با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی در بین اقشار جامعه تصریح کرد: آنچه امروز باعث آسیب به نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد اختلاف و تفرقه است و آنچه که موجب حفظ و تداوم انقلاب  اسلامی و تعالی و توسعه آن و تحقق و تثبیت ارزش‌هایش می‌شود تنها در سایه اتحاد و انسجام ملی تحقق می‌پذیرد و دولت تدبیر و امید بر این باور است تا با وحدت کلمه از گردنه‌های پرفراز و نشیب عبور کرده و عزّت و استقلال ایران اسلامی را حفظ کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با استمداد از روح پرفتوح امام و شهدای عزیز اظهار امیدواری کرد تا با آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه توسعه و پیشرفت، کشور ایران با عبور از موانع و مشکلات موجود در مسیر اهداف عالی خود به جایگاه اقتدار در منطقه و جهان برسد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.