آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ویژه شهرستان ری: توسعه روز افزون در کنار شعار امسال سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد

هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در جمع اعضای شورای اداری و مسوولان روابط عمومی شهرستان ری اظهار داشت: سال 93 با تمام مسایل و مشکلاتی که وجود داشت با درایت دولت تدبیر و امید و عملکرد خوب مسوولان خدمتگذار به خوبی و موفقیت به پایان رسید.

۲۰۱۵۰۴۲۰_۱۱۲۹۴۰
وی با اشاره به شعار همدلی و همزبانی ملت و دولت که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، افزود: امید است با تلاش و پیگیری مسوولان دستگاههای اجرایی موضوعات مهم منطقه ای و ملی با تدابیر دولت و دستگاههای اجرایی در سایه اتحاد ملی و انسجام اسلامی به قله های رفیع توسعه دست پیدا کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان داشت: برقراری امنیت و توسعه روزافزون در کنار شعار امسال سرلوحه کارهای مسوولان و دستگاههای اجرای قرار خواهد گرفت و در حوزه کاری با توجه به عملکرد سال گذشته نسبت به رفع کمبودها و مشکلات مردم اقدامات مضاعف انجام خواهد شد.

جمالی پور افزود: در حوزه تقسیمات کشور در شهرستان طی سال گذشته کاری خوبی انجام شده و امید است امسال با پیگیری های مسوولان منطقه این امور به نتیجه مطلوب دست یابد .

وی گفت: در حوزه برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی و سو استفاده کنندگان از بیت المال طبق دستور پایان سال گذشته مقام معظم رهبری، برخورد خواهد شد.

وی اظهارداشت: با تشکیل کمیته اداری، عملکرد دستگاههای اجرایی طی سه ماه اول سال بررسی و با مسوولانی که طی این مدت توانسته باشند نسبت به پیگیری و رفع امور جاری عملکردی مثبت داشته باشند تشویق در نظر گرفته می شود و در مقابل برای مدیران ضعیف محل خدمت دیگری پیشنهاد می شود.

وی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست نسبت به اسراف و ریخت و پاش های غیر ضروری در ادارات، کنترل نیروهای انسانی و بجای آوردن مباحث فرهنگی و دینی در محل خدمت خود پیگیر باشند و در راستای اهداف نظام اسلامی و دولت و در چهارچوب قانون حرکت کنند.

همچنین در این نشست روسای دادگستری، فرمانده نیروی انتظامی و شهردار منطقه 20 عملکرد سال 93 دستگاههای خود را ارایه کردند.

در پایان از روسای سابق اداره ثبت احوال و آبفای شهرستان ری با اهدای لوح تجلیل و روسای جدید نیز معارفه شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.