آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندهی انتظامی به دروازه ری رسید/ استانداری تهران پیگیر ی می کند

IMG08540556.jpg

سید شهاب الدین چاوشی در گفتگو با مهر اشتغال را یکی از مطالبات اصلی ساکنین شهرستانهای تهران دانست و اظهار داشت: یکی از مسائل و معضلات عمده ای که اکنون در کشور به ویژه برای جمعیت انبوه ساکن در استان تهران مطرح می شود معضل بیکاری است لذا دولت در تلاش است که بتواند امید جامعه را افزایش داده و مردم را در عرصه کارهای اقتصادی و اجتماعی مشارکت دهد.

این مسئول مهارت آموزی را یکی از راهکارهای کنترل بیکاری برشمرد و گفت: باید با مهارت آموزی و پرداختن به ظرفیتهای کاری غیر دولتی و غیر اداری، توسعه سازمان های مردم نهاد، حمایت از کارآفرینان و برنامه هایی که در دست اجرا دارند، مشکل اصلی جامعه را که همان بحث اشتغال است رفع کرده و شاخ غول بیکاری را بشکنیم.

وی سوالی در زمینه مشکلات امنیتی برخی نقاط شهرستان ری نظیر کهریزک و باقرشهر و ضرورت ارتقای سرکلانتری این منطقه به نیروی انتظامی را اینچنین پاسخ داد: استانداری و فرمانداری پیگیر موضوع ارتقای سرکلانتری شهرری به فرماندهی انتظامی هستند.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به جمعیت و پارامتر های مختلفی که در مقوله امنیت و انتظامات شهر مطرح می شود، ارتقای سازمانی پلیس حق طبیعی شهرستان قدیمی و پرجمعیت ری است و امید می رود در آینده ای نه چندان دور این تلاش ها با مساعدت فرماندهی ناجا به نتیجه مطلوب برسد.

چاوشی افزود: به لحاظ کارشناسی و بر اساس منطق باید قبول داشته باشیم که شهرستان ری با جمعیت و پارامتر های موجود استحقاق ارتقا به فرماندهی انتظامی را دارد، البته تشخیص این موضوع و اعلام نیاز با ما است و باید ببینیم نیروی انتظامی با توجه به تجهیزات و نیروی انسانی که در اختیار دارد، چه امکانی را می تواند به صورت اختصاصی برای شهرری فراهم کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.