آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران: بسیجیان قدرت بازدارنده دشمنان نظام اسلامی است

راگانیوز- فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران گفت: بسیجیان قدرت بازدارنده تهاجم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار ˈعلی نصیریˈ روز جمعه در حاشیه رزمایش کوی و برزن در منطقه شهید جان بزرگی در گفت و گو با ایرنا افزود: آنچه که امروز موجب استحکام و اقتدار نظام اسلامی شده پیوند ملت ایران با ولایت است و فرزندان این ملت در دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی در قالب نیروهای بسیجی و نیروهای مسلح آماده جانفشانی هستند.

وی با اشاره به حضور گسترده 30 گردان به استعداد هشت هزار نیروهای بسیجی در این رزمایش اظهار داشت: بسیجیان امروز مانند بسیجیان دوران دفاع مقدس پیروی صدیق و عاشق به ولایت فقیه می باشند.

وی ارتقاء روحیه، بالا بردن توان رزم گردانهای بیت المقدس، حفظ روحیه جهادی و رزمی بسیجیان، ایجاد آمادگی دفاع همه جانبه و صیانت از منطقه استحفاظی، مقابله با تهدیدات و حوادث طبیعی از اهداف برگزاری رزمایش ˈالی بیت المقدسˈ است، تاکید کرد: رعایت نظم و انضباط، همکاری و همیاری در موفقیت و پیشبرد اهداف رزمایش نقش اساسی دارد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران تصریح کرد: این رزمایش از روز گذشته /پنجشنبه/ به مدت دو روز با عملیات تاخیر، پدافند دورادور، پدافند غیر عامل، امداد و نجات، کنترل اغتشاشات و مقابله با نا آرامی ها، کنترل معابر وصولی و دفاع از مراکز حساس، عملیات تاخت و ضد هلی برن در قالب کلاس های آموزشی آغاز شد.

سردار نصیری گفت: در روز دوم با اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن و پدافند غیر عامل در حضور بازرسان سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و سازمان بسیج، رزمایش عصر امرروز نیز به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه این رزمایش تحت هدایت قرارگاه تاکتیکی بسیج برگزار می شود، افزود: این رزمایش به صورت همزمان در تمام شهرستان های این استان ها با اجرای رزمایش پدافند غیرعامل و عملیات دفاع از کوی و برزن و براساس آموزش های ارایه شده به منظور مقابله با تهدیدات نرم، نیمه سخت و سخت و ارتقای توان نیمه نرم و نیمه سخت بسیج برگزار می شود.

سردار نصیری بیان کرد: این رزمایش ها که امسال با ظرفیت دو برابری نسبت به سال گذشته در حال برگزاری است در واقع برابر طرح ریزی های سال 92 و اجرای فراخوانی ها و آموزش های تاکتیکی رزم شبانه و روزانه و در نهایت آزمون همه آموزش ها به اجرا است.

رزمایش الی بیت المقدس همزمان در شش استانهای سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران، سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، سپاه جواد الائمه (ع) استان خراسان شمالی، سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی و سپاه انصار الرضا (ع) استان خراسان جنوبی از روز هشتم اسفند ماه به مدت روز آغاز شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.