آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرمانده نیروی انتظامی: ارتقای فرماندهی نیروی انتظامی شهرری در دستور کار است

سردار حسین اشتری روز پنجشنبه و در حاشیه مراسم تجدید پیمان فرماندهان و کارکنان ناجا با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه دستورات لازم در این زمینه را صادر کرده ام تصریح کرد: ارتقای فرماندهی انتظامی این شهرستان باید با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح باشد.
وی ادامه داد: شهرری از مناطق حساس و با اولویت، نیروی انتظامی تهران بزرگ است و همکاران ناجا به این شهرستان کمک کردند و اقدامات خوبی انجام شده است.
اشتری تصریح کرد: پی گیری ها در حال انجام است و بزودی این ارتقا صورت می گیرد.
یادآور می شود هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرری در هفته دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت ارتقای جایگاه انتظامی شهرستان ری گفت: نامه ای با امضای فرماندارشهرری، امام جمعه شهرری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برای ارتقای سرکلانتری شهرری به فرماندهی انتظامی ارسال شده است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، حجت الاسلام بهرامی رییس عقیدتی سیاسی ناجا و جمع زیادی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی امروز با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و زیارتنامه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
فرمانده، مسوولان و کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی سپس با حضور در مزار شهدا در بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهدای انقلاب و اسلام مخصوصا شهدای نیروی انتظامی ادای احترام کردند.
هفته نیروی انتظامی از 11 تا 17 مهرماه و شعار امسال نیروی انتظامی «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی و امنیت و آرامش» است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.