آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرهنگسرای ولاء چشم به راه «مادران چشم به راه

«مادران چشم به راه » عنوان همایش تجلیل و آیین گرامیداشت مادران شهدای گمنام است که قرار است به صورت همزمان در تمامی فرهنگسراهای سطح تهران مقارن با میلاد حضرت علی اکبر(ع) در روز دوشنبه 19 خرداد برگزار می‌شود.

 «مادران چشم به راه » عنوان همایش تجلیل و آیین گرامیداشت مادران شهدای گمنام است که قرار است به صورت همزمان در تمامی فرهنگسراهای سطح تهران مقارن با میلاد حضرت علی اکبر (علیه‌السلام) روز دوشنبه 19 خرداد برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی ـ هنری منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در خصوص برگزاری این همایش در منطقه 20 اظهار داشت: همایش آئین گرامیداشت شهدای فرهنگسرای ولاء نیز در جمع پرشور خانواده‌های معظم شهدا، یاد و خاطره فرزندان مادران چشم به راه را گرامی می‌دارد.

هادی آشتیانی، سخنرانی منصور کتانباف، شهردار منطقه 20، اجرای گروه تواشیح محراب، شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی و مدح‌خوانی ستایشگران اهل بیت (علیهم‌السلام) از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این همایش عنوان کرد.

حجت‌الاسلام شهاب مرادی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه مادران شهدای گمنام از سایر مادران شهر، دلشکسته ترند، تکریم این عزیزان را مایه مباهات سازمان فرهنگی هنری دانست و از مستمر بودن برنامه‌هایی با رویکرد هویت دینی و انقلابی در همه ایام سال در فرهنگسراها خبر داد.

گفتنی است، آئین گرامیداشت مادران شهدای گمنام با عنوان «مادران چشم به راه»به صورت سراسری در روز دوشنبه همزمان با میلاد حضرت علی اکبر علیه‌السلام از ساعت 18 تا 20 بعدازظهر در تمام فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.