آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

لزوم نمایان شدن پرتویی از حکومت نبوی و علوی

IMG_0336

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی علیه السلام گفت: دستگاه هایی که مشغول خدمت به مردم هستند و مردم با آنها سر و کار دارند باید نشان دهند که جمهوری اسلامی در این کشور حاکم است و مردم بتوانند پرتویی از حکومت نبوی و علوی را مشاهده کنند.

آیت الله محمد محمدی ری شهری در جلسه شورای اداری شهرستان ری با اشاره به شعار امسال اظهار داشت: امید است بتوانیم با همکاری و همدلی، خدمت بیشتری به مردم داشته باشیم.

وی ادامه داد: بهترین مردم کسانی هستند که نفعشان را به مردم برسانند. محبوبترین انسان ها کسی است که به خانواده ای شادی برساند.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی علیه السلام بیان داشت: شاد کردن مردم در سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی، بهترین خدمت به مردم است.

حکومت جمهوری اسلامی را با عمل نشان دهیم

آیت الله محمد محمدی ری شهری تصریح کرد: دستگاه هایی که مشغول خدمت به مردم هستند و مردم با آنها سر و کار دارند باید نشان دهند که جمهوری اسلامی در این کشور حاکم است و مردم بتوانند پرتویی از حکومت نبوی و علوی را مشاهده کنند. نباید شعار دهیم، در عمل باید نشان دهیم که این حکومت جمهوری اسلامی است چراکه مردم با دیدن عمل نسبت به جمهوری اسلامی خوش بین می شوند.

وی افزود: ادارات و نهادهای ما می توانند  ازعلاقمند به نظام، دشمن و بی تفاوت به نظام درست کنند. سعی کنیم برای نظام اهلبیت جاذبه درست کنیم. نگذارید این نظام مورد اتهام و ناسزا قرار بگیرد.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی علیه السلام در خاتمه سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: امید است آمارشرکت کنندگان در انتخابات بیش از سال های گذشته باشد.

بررسی عملکرد دستگاه های اداری طی 3ماه آینده

در ادامه این نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: طی 3 ماه آینده با تشکیل کمیته اداری، عملکرد دستگاههای اجرایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و برای مسئولانی که توانسته باشند نسبت به پیگیری و رفع امور جاری عملکردی مثبت داشته باشند تشویق در نظر گرفته می شود و در مقابل برای مدیران ضعیف محل خدمت دیگری پیشنهاد می شود.

هدایت اله جمالی پور یکی از مشکلات اساسی کشور را ضعف کارهای فرهنگی عنوان کرد و افزود: همه ما باید همت مضاعفی انجام دهیم و باید در حوزه مصرف به احادیث و روایات دقت کنیم.

حق نداریم منابع را هدر دهیم

معاون استاندار با اشاره به بالا بودن مصرف و عدم توجه به منافع ملی اظهار داشت: حق نداریم منابع را هدر دهیم. همه روسای ادارات باید از اسراف و ریخت و پاش های غیر ضروری در ادارات جلوگیری کنند و کنترل نیروهای انسانی را در دستور کار داشته باشند.

جمالی پور بیان داشت: متأسفانه دچار پرمصرفی شده ایم که ناشی از تجمل گرایی، غفلت و… است. از درون سازمان باید صرفه جویی آغاز شود و اعتبارات را درست مصرف کنیم که سطح خدمات آسیب نبیند.

فرماندار شهرری در پایان سخنان خود با اشاره به جایگاه کلیدی روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: موضوع روابط عمومی ها بسیار با اهمیت است و اگر ضعفی در دستگاه وجود داشته باشد ناشی از عملکرد نامناسب روابط عمومی است.

همچنین در این جلسه، رئیس دادگستری، فرمانده نیروی انتظامی و شهردار منطقه 20 به ارائه عملکرد سال 93 دستگاههای خود پرداختند.

رونمایی از 2کتاب در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ری

در این مراسم در حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ری، معاونان فرماندار، بخشداران، روسای ادارات و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ری از سامانه کمپین خبری شهرستان ری و کتاب “باقر شهر نگین سبز” مولف بهنام جباری با کارشناسی سعید استاد فرج و  کتاب “روابط عمومی و رسانه ها” مولفین امین بابایی و فاطمه قیاسی با کارشناسی دکتر هدایت اله جمالی پور نیز رونمایی شد.

گفتنی است در پایان از روسای سابق اداره آبفای ری و اداره ثبت احوال شهرستان ری با اهدای لوح، تقدیر و روسای جدید معارفه شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.